Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Smart, Sustainable, Safe

Wszystkie stoiska na targach LogiMAT są zarezerowane, co jak podkreśla Michael Ruchty, potwierdza renomę targów.

© LogiMAT

W dniach od 31 maja do 2 czerwca 2022 roku w centrum wystawienniczo-targowym w Stuttgarcie odbędą się Międzynarodowe Targi Rozwiązań Intralogistycznych i Zarządzania Procesami LogiMAT. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się pod hasłem „Smart - Sustainable - Safe”. Jak podkreślają organizatorzy targów, swoją ofertę zaprezentuje około 1500 wystawców z różnych krajów. „Wystawcy cieszą się na ponowne spotkanie z klientami i profesjonalistami z branży i mają w planach wielkie rzeczy” - mówi Michael Ruchty, dyrektor targów Euroexpo. „Zwiedzający mogą spodziewać się szerokiego spektrum najnowszych technologii oraz wydajnych systemów i rozwiązań dla inteligentnej, zrównoważonej i bezpiecznej automatyzacji w intralogistyce” - dodaje. Powierzchnia wystawiennicza targów wyniesie ponad 120 000 metrów kwadratowych we wszystkich dziesięciu halach Stuttgart Messe. „Po uwzględnieniu zoptymalizowanych standardów bezpieczeństwa zgodnych z aktualnymi wymogami, dysponujemy większą powierzchnią wystawienniczą niż przed pandemią”- podkreśla Michael Ruchty. Powierzchnia wystawowa przy wejściu wschodnim dla startupów sponsorowanych przez Federalne Ministerstwo Gospodarki i Działań na rzecz Klimatu zwiększyła się prawie dwukrotnie. Otwarto również przestrzenie zewnętrzne, gdzie producenci wózków widłowych przeprowadzą pokazy na żywo. Fora eksperckie, z mieszanką ekscytujących prezentacji, przenoszą się z hal wystawowych do LogiMAT Arena - centralnie umieszczonej w atrium przy wejściu wschodnim, z przestrzenią, która pozwala nawet 150 osobom na śledzenie prezentacji przy zachowaniu dystansu społecznego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty