Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Nowa odsłona Mirindy. Wibrująca identyfikacja wizualna

© PepsiCo

Mirinda zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej, któremu towarzyszy wprowadzenie nowej globalnej platformy marki NoFlavourLikeYourFlavour (Nie ma smaku jak twój smak), Nowy branding skupia się na takich aspektach jak zabawa, kreatywność i wyjątkowość.

Umieszczając śmiałość na czele nowego, "M pactful" wyglądu Mirindy, owocowa marka gazowanego napoju bezalkoholowego ma na celu dostarczenie tak bardzo potrzebnej iskry inspiracji, której poszukuje generacja Z. Nowe wzornictwo ma odzwierciedlać śmiałość i żywiołowość pokolenia młodych twórców tak w świecie rzeczywistym jak i wirtualnym.

#NoFlavourLikeYourFlavour
Wraz z rozpoczęciem kampanii #NoFlavourLikeYourFlavour, marka Mirinda otrzymała nową, uderzającą identyfikację wizualną pod nazwą "Making an M-pact", która została opracowana przez PepsiCo Design and Innovation, aby pobudzić kreatywność. Logo Mirinda zostało odświeżone poprzez zastosowanie jaśniejszej zieleni, ostrzejszych kantów i czystszych linii, aby wzmocnić jego wyjątkowość. Ikoniczne "M" Mirindy służy jako kanwa kreatywności, na której marka jest powoływana do życia. Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się zabawnymi paletami kolorów, które zapewniają przypływ orzeźwienia, a wirujące kule, musujące bąbelki i soczyste ilustracje owoców podkreślają zabawowy i energiczny charakter napoju.

Wszechstronne dopasowanie
Każdy z ponad 50 nieodpartych owocowych smaków marki, w tym ulubione przez fanów Zielone Jabłko, Pomarańcza, Ananas, Truskawka i Arbuz, otrzyma odpowiednią paletę kolorów, każdy w żywych, kontrastujących barwach. Innowacyjne oferty smakowe Mirindy są dostosowane do unikalnych podniebień społeczności na całym świecie, w tym Green Cream Soda i Orange Tamarind w Wietnamie oraz Acai Berry w Polsce. Nowa identyfikacja wizualna będzie widoczna na wszystkich puszkach Mirinda, towarach, reklamach, wyświetlaczach detalicznych, mediach cyfrowych i wszędzie tam, gdzie można znaleźć Mirinda na 200 rynkach.
Nowa tożsamość wizualna Mirindy będzie rozwijana na wiodących 20 rynkach międzynarodowych od maja 2023 roku, a wiele z nich będzie zawierało na puszkach swoje ojczyste języki. Rozpoczynając od Wietnamu i Tajlandii, nowa identyfikacja wizualna pojawi się następnie w Polsce, Rumunii, Czechach, na Ukrainie, Węgrzech, w Chorwacji, Strefie Gazy/Palestynie, Meksyku, Argentynie, Egipcie, Iraku, Ugandzie, Etiopii, Chinach, Pakistanie, Kuwejcie, Katarze, Omanie, Bahrajnie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty