Warzywny tatuaż

Lidl rezygnuje z opakowań i etykiet, wprowadzając do sklepów pierwsze warzywa Bio znakowane bezinwazyjnie, naturalnym światłem. Na Ryneczku Lidla, od początku grudnia, można znaleźć znakowane w ten sposób Bio dynię piżmową oraz Bio seler. Warzywa znakowane są przy pomocy natural brandingu, czyli z wykorzystaniem naturalnego światła. Metoda ta jest zupełnie bezpieczna – w żaden sposób nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Z wykorzystaniem skoncentrowanej wiązki światła na warzywie pojawia się „tatuaż”. W ten sposób warzywa Bio będą dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty Bio umieszczona będzie bezpośrednio na skórce.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty