Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wielka inwestycja w Bełchatowie

Każdego dnia z polskich fabryk firmy DS Smith wyjeżdża 3,5 miliona tekturowych opakowań. Na zdjęciu wizualizacja fabryki w Bełchatowie.

© DS Smith

Firma DS Smith, wiodący producent proekologicznych opakowań z tektury falistej rozpoczyna budowę fabryki w Bełchatowie, gdzie powstanie ponad 200 nowych miejsc pracy. Koszt przedsięwzięcia szacowany jest na ok. 250 milionów złotych. Produkcja ruszy w pierwszym kwartale 2022 roku.

Na prawie trzynastohektarowej działce powstanie nowoczesna fabryka o powierzchni 37 tys. m². W nowym zakładzie produkowane będą najwyższej jakości opakowania z tektury falistej, m.in. ekspozycyjne, transportowe, dedykowane sprzedaży e-commerce oraz przemysłowe. Wszystkie produkty będą dopasowane do indywidualnych wymagań klientów oraz spełniające ambitne cele środowiskowe. Jak przyznaje prezes DS Smith Polska, Krzysztof Sadowski, atutami tej lokalizacji są: dogodne logistycznie położenie, właściwości terenu, który spełnia oczekiwania inwestycyjne oraz dobry dialog z władzami Bełchatowa. Miasto jest także dobrze skomunikowane z polską siecią dróg krajowych i autostrad.

 „Dysponujemy dobrze usytuowanymi i uzbrojonymi terenami przeznaczonymi pod inwestycje, które wchodzą w skład Łódzkiej Strefy Ekonomicznej. Korzyści są więc obopólne. Zyskuje zarówno gospodarczo Bełchatów jak i też firmy inwestujące w naszym mieście. Mamy konkurencyjne ceny działek, które w całości objęte są planem zagospodarowania przestrzennego. Firmy zwolnione są z podatku od nieruchomości. Ważne dla nas są nowe miejsca pracy, a te zapewni DS Smith” - podkreśla Mariola Czechowska, prezydent Bełchatowa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty