Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Brak słów ma znaczenie

 

Trudno zwrócić dziś uwagę konsumentów na konkretne produkty czy zjawiska. Kampanie reklamowe stają się coraz bardziej wymyślne, a duża część z nich zaczyna wykorzystywać opakowanie, zauważając jego wyjątkową rolę. Przecież to ono odpowiada za wygląd produktu na sklepowej półce i jego postrzeganie. W niektórych brytyjskich supermarketach na półkach sklepowych pojawiły się czekolady marki Cadbury w opakowaniach… na których nie widniały żadne słowa. Nie był to jednak żaden błąd przy produkcji, ponieważ tak wielka firma z pewnością nie mogła sobie na to pozwolić. Pokazanie takich opakowań okazało się świadomym działaniem marki, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem samotności wśród starszych osób. W ramach swojej nowej akcji społecznej marka Cadbury usunęła wszystkie słowa oraz grafiki, pozostawiając jedynie część swojego znaku graficznego. W ten sposób firma angażuje się w pomoc na rzecz starszych osób, które zmagają się z samotnością. Oznacza to nie mniej ni więcej, ale to, że nie słyszą w ciągu dnia ani słowa od drugiego człowieka, a ich jedynym kontaktem ze społeczeństwem jest zazwyczaj radio czy telewizja. Z każdej sprzedanej czekolady w „pustym” opakowaniu, marka przekaże część pieniędzy na konto organizacji charytatywnej Age UK, która pomaga seniorom. Cadbury w ramach swojej akcji zachęca też każdego, by widząc samotną starszą osobę na ulicy, podejść do niej i zapytać o samopoczucie, czy też po prostu chwilę porozmawiać. Samotność staje się plagą, a wykorzystanie opakowania w kampanii, która to uświadamia, wydaje się bardzo ciekawym posunięciem.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty