Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zmiany w zarządzie Koenig&Bauer

Kiedy Heidelberg redukuje zarząd to Koenig&Bauer wręcz przeciwnie. Mowa o nowym dyrektorze sektora Digital Rolfie Sammeck, który będzie odpowiedzialny za rozwój tego działu w Koenig & Bauer.  W ostatnich miesiącach firma Heidelberg rozstała się z dwoma członkami zarządu między innymi dr Ulrichem Hermannem. Był on odpowiedzialny za wprowadzenie modeli biznesowych takich jak Heidelberg Digital Unit (HDU).  Koenig & Bauer obrał inna strategię i wyznaczył Rolfa Sammecka na nowego dyrektora odpowiedzialnego za sektor Digital. Stanowisko to nigdy wcześniej nie istniało w spółce. Do zadań nowego dyrektora należy kształtowanie już rozpoczętego procesu cyfryzacji oraz koordynacja transformacji całej grupy w tym zakresie. Ponadto Rada Nadzorcza Koenig&Bauer AG powołała dwóch nowych członków zarządu Michael Ulverich i dr Stephen M. Kimmich. Od 15 kwietnia 2020 r. Ulverich objął stanowisko dyrektora generalnego. Do jego obowiązków należą zarządzanie materiałami, zakupami, logistyka w zakładach produkcyjnych w Würzburgu i Radebeul oraz w spółce zależnej w Frankethhal. Wcześniej Ulverich był dyrektorem zarządzającym i dyrektorem operacyjnym w Krauss-Maffei-Wegmann.

Również od 15 kwietnia 2020 r. dr Kimmich przejął zadania dyrektora finansowego w Koenig& Bauer. Wcześniej był on dyrektorem finansowym Joyson Safety Systems w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Pełnił też funkcję dyrektora zarzadzającego Joyson Safety Systems Germany GmbH. Zastąpi on dr Mathias Dähn, który w porozumieniu z Radą Nadzorczą odejdzie ze spółki w dniu 30 kwietnia 2020 roku.

Dodatkowo ze względu na obostrzenia związane z epidemią koronawirusa walne zgromadzenie Koenig&Bauer w Würzburgu zostało przeniesione na 14 lipca 2020 r.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty