Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

E-commerce na fali

Produkcja kartonów firmy Werner Kenkel do e-commerce oparta jest m.in. na maszynach firmy Bobst, czołowego producenta urządzeń sztancujących.

Przez ostatnie lata polski rynek handlu e-commerce bardzo wzrósł. Swoją rosnącą popularność ten segment rynku zawdzięcza nie tylko postępującej digitalizacji, ale również wielu możliwościom, jakie oferuje. Wzrost internetowej sprzedaży dodatkowo przyspieszyły obostrzenia związane z Covid-19, które zmusiły wręcz do zakupów nawet tych, którzy wcześniej nie korzystali z usług e-handlu.

Finalizacja zakupów nie byłaby jednak możliwa bez odpowiedniego opakowania, które jest nieodłącznym elementem wysyłek produktów zamawianych przez internet. To właśnie obostrzenia rządowe wymusiły zmiany w zachowaniach zakupowych i tym samym duży nacisk na opakowania, które zabezpieczają wysyłane produkty. Szczególne znaczenie mają tutaj opakowania z tektury falistej, które oprócz zabezpieczania w transporcie, oferują zarówno producentom, jak i konsumentom szereg dodatkowych korzyści.

O tym, jak łączą się dwa światy tektury i internetowych zakupów, wie dobrze polska firma Werner Kenkel – producent tektury falistej i tekturowych opakowań. Obecnie posiada ona w swojej ofercie tekturę falistą w pełnej gamie asortymentowej oraz produkuje opakowania na wiele rynków, wyróżniając się dodatkowo innowacyjnymi rozwiązaniami dla branży e-commerce. W swoich dwóch fabrykach firma realizuje produkcje opakowań na maszynach od wiodących producentów, takich jak sztance rotacyjne firmy Bobst. 

„Naszym priorytetem jest wysoka jakość. Jakość i zadowolenie klienta, a szwajcarski Bobst to klasa światowa. Maszyny tej marki od wielu lat są mocną stroną naszego parku maszynowego.” – podkreśla Tomasz Sypniewski, dyrektor sprzedaży w zakładzie Werner Kenkel Bochnia...

Ciąg dalszy artykułu, a w nim więcej ciekawych informacji na temat roli tekturowych opakowań na rynku e-commerce i rozwiązań firmy Werner Kenkel oraz Bobst już w najnowszym wydaniu magazynu PACKAGING POLSKA! Zachęcamy do lektury!

Magazyn dostępny jest pod linkiem tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty