Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

27 sprzątanie Polski

Zespołowi Fundacji Nasza Ziemia podczas trwania całej akcji sprzątającej udało sie zebrać 3671 kilogramów śmieci w 13 lokalizacjach w Polsce.

20 września 2020 roku Fundacja Nasza Ziemia zakończyła 27 terenową akcję sprzątającą na terenie Warszawy, Wrocławia oraz Poznania. Hasłem tegorocznej akcji było motto: „Plastik? Rezygnuję. Redukuję. Segreguję”. Podczas finałowych akcji terenowych zespołowi Fundacji udało się zebrać 1025 kg śmieci porzuconych na warszawskich brzegach Wisły, we wrocławskim Lasku Pilczyckim oraz na dnie Jeziora Strzeszyńskiego w Poznaniu. W sprzątanie włączyły się grupy lokalne, takie jak np. szkoły czy grupy hobbystyczne, których w tym roku było o 200 więcej niż w roku poprzednim. Akcja w formie PreStartu rozpoczęła się już w maju tego roku. Całkowity efekt wszystkich przeprowadzonych akcji wyniósł 3671 kilogramów śmieci w 13 lokalizacjach w Polsce, nie licząc koordynatorów lokalnych.

Tegoroczna akcja została w szczególności  poświęcona odpadom z tworzyw sztucznych, takich jak jednorazówki, butelki, słomki itp. Organizatorzy rozdawali uczestnikom akcji zamienniki popularnych foliówek w formie worków uszytych z niepotrzebnych materiałów reklamowych i flag. Cała akcja miała przede wszystkim na celu zwrócić uwagę na poziom zaśmiecenia polskich terenów i zainspirować Polaków do zmian w ich codziennym życiu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty