Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

04-06.12.2024 · Packaging Poland, Nadarzyn

04-06.12.2024 · Labeling-Tech Poland, Nadarzyn

Polki stawiają na JAKOŚĆ życia. Bezpiecznie znaczy bezcennie.

 

 ©Photogenica

 Zdaniem 64% Polek zdrowie jest dla nich najważniejsze. Dla 58% z nich priorytet stanowi bezpieczna żywność bez zanieczyszczeń, a dla 55% zbilansowana dieta oparta na produktach najwyższej jakości. To trzy najważniejsze wnioski płynące z badań, które zostały zrealizowane przez forum konsumenckie „Przyjaciele Szkła” (Friends of Glass) oraz Europejską Federację Opakowań Szklanych (FEVE) w ramach kończącej się kampanii „Spójrz poza etykietę”.

 

Ostatnia dyskusja społeczna w Polsce na temat profilaktyki, badań i wpływu otaczającego środowiska na nasze życie i zdrowie z pewnością przyczyniła się do wzrostu świadomości odnośnie zagrożeń, którym można przeciwdziałać. W tym kontekście nie dziwią wyniki badań, które dowodzą, że dla Polek najważniejsze jest to, co bezcenne. 

Na pytanie: jak często martwisz się o bezpieczeństwo spożywanego jedzenia w kontekście zdrowia swoich najbliższych, a szczególnie dzieci, 14% Polek odpowiedziało, że bardzo często, a 55% - że często. Dodatkowo zdaniem aż 42% pań dużo szkodliwych związków przenika do pożywienia z opakowań, a 41% uważa, że zanieczyszczenia przedostają się do żywności w pewnym stopniu. Natomiast 87% respondentek wierzy, że interakcja związków chemicznych z opakowania może przyczynić się do zwiększonego ryzyka potencjalnych zachorowań.

„W celu uniknięcia niepożądanego zanieczyszczenia żywności z opakowania, zwłaszcza podczas podejmowania decyzji zakupowych, konsumenci powinni postawić na wysoką jakość i bezpieczeństwo, a więc „Spojrzeć poza Etykietkę”, czyli nie tylko na składniki produktu, ale także na to, w jakim opakowaniu się on znajduje” – informuje Adeline Farrelly, Sekretarz Generalny Europejskiej Federacji Opakowań Szklanych FEVE w imieniu Ruchu Przyjaciół Szkła (Friends of Glass). „Według raportu badawczego prof. Ditera Schrenka szkło z dwóch powodów jest najlepszym i najbezpieczniejszym wyborem dla konsumentów. Po pierwsze, żadne substancje z opakowania szklanego nie przenikają do żywności, a po drugie, szkło jest całkowicie wykonane z naturalnych materiałów, co gwarantuje jego neutralność” – kończy Adeline Farrelly.

Okazuje się, że coraz częściej w parze z naukowymi tezami idzie też świadomy wybór polskich konsumentek. 71% z nich preferuje szkło przy wyborze kupowanych napojów, a aż 90% ma dobrą i bardzo dobrą opinię na temat szkła ogólnie. „Polki są coraz bardziej świadome tego, że inwestycja w dobrej jakości żywność procentuje zdrowiem, świetnym samopoczuciem i pięknym wyglądem. Dlatego decydują się na wartościowe produkty, zwracając jednocześnie uwagę, aby były w bezpiecznych i dobrze oznakowanych opakowaniach. Wybierając opakowania szklane chcą mieć również pewność, że towar, który finalnie wkładają do koszyka jest najwyższej jakości – począwszy od jego wytworzenia aż po transport i dystrybucję, na walorach smakowych i efektach zdrowotnych kończąc. Sama jestem pasjonatką zdrowego jedzenia oraz szklanych opakowań” – podsumowuje Barbara Maciałczyk, marketing manager w Ardagh Group.

Badanie zostało zrealizowane na próbie 508 Polek.

 

« poprzedni « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty
Vavada kaszinó üdvözlő bónusz