Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Arctic Paper rozszerza ofertę

„W świecie, w którym modele ponownego wykorzystania i recyklingu zyskują coraz większe znaczenie, cieszymy się, że możemy wnieść nasz wkład w zmniejszanie ilości materiałów opakowaniowych z tworzyw sztucznych” - podkreśla Vencel Toth, dyrektor sprzedaży Arctic Paper Packaging Papers.

© Arctic Paper

Firma Arctic Paper rozszerza ofertę papierów opakowaniowych o jednostronnie powlekany, matowy papier G-Flexmatt oraz papier bez dodatku wybielaczy optycznych Munken Kraft Natural WS.

Matowa powierzchnia G-Flexmatt ma na celu podkreślić naturalny charakter materiału, a właściwości techniczne, jakie zapewnia połączenie pierwotnych włókien krótkich i długich, pozwala wykorzystać surowiec do produkcji opakowań do żywności i na produkty niespożywcze. Jak podkreśla firma, rozwiązanie jest wytwarzane w procesie niemal całkowicie wolnym od paliw kopalnych w Arctic Paper Grycksbo w Szwecji i posiada srebrny certyfikat Cradle to Cradle. Z kolei Munken Natural WS to bielony maszynowo papier Kraft charakteryzujący się wodotrwałością i naturalnym białym odcieniem, osiągniętym bez użycia wybielaczy optycznych. Przeznaczony jest do produkcji toreb i opakowań, w tym opakowań spożywczych. W celu ujednolicenia asortymentu Munken Kraft, nazwy produktów z tej serii uległy zmianie: Munken Kraft (poprzednio: Munken Kraft M2 i Munken Kraft K2), Munken Kraft High White (poprzednio: Munken Kraft M1 i Munken Kraft K1) oraz Munken Kraft Natural WS.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty