Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

„Współpraca dobrze opakowana”

Na zdjęciu sygnatariusze umowy: rektor Politechniki Łódzkiej prof. Krzysztof Jóźwik i prezes Zarządu DS Smith Polska Krzysztof Sadowski.

© Politechnika Łódzka

Politechnika Łódzka i firma DS Smith Polska zawarły umowę o współpracy naukowej i badawczo-rozwojowej. Dokument został podpisany przez rektora prof. Krzysztofa Jóźwika i prezesa zarządu firmy Krzysztofa Sadowskiego. Najważniejszymi celami podpisanej umowy będzie wymiana doświadczeń, rozszerzenie współpracy w zakresie kształcenia oraz projektów naukowych i badawczo-rozwojowych. Politechnika Łódzka wraz z firmą DS Smith Polska zamierzają wspólnie eksplorować zagadnienia związane ze współczesnymi technologiami w zakresie recyclingu i produkcji papieru oraz opakowań z tektury, w tym z działaniami na rzecz gospodarki o obiegu zamkniętym i zrównoważonego rozwoju. Umowa ma przynieść korzyści obu stronom - pracownicy spółki będą mogli realizować doktoraty wdrożeniowe, a studenci przygotowywać prace dyplomowe na tematy zbieżne z potrzebami spółki oraz odbywać staże i praktyki. „Planujemy wspólne prowadzenie prac eksperckich i naukowo-badawczych związanych z opracowaniem innowacyjnych rozwiązań z zakresu inżynierii materiałów, technologii produkcji papieru i recyklingu. Firma DS Smith Polska jest światowym koncernem, którego główny biznes jest skoncentrowany na produkcji pro-ekologicznych opakowań z tektury falistej i papieru oraz recyklingu materiałów papierowych. Z kolei unikatowe w kraju Centrum Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej dysponuje ogromnym doświadczeniem w kształceniu papierników i poligrafów na poziomie akademickim oraz prowadzeniu badań dla branży papierniczej i poligraficznej” - podkreśla rektor prof. Krzysztof Jóźwik.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty