Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Wyzwanie dla Dove. Prawdziwe piękno, prawdziwa krzywda

© Unilever

Kampania na rzecz tworzyw sztucznych w Greenpeace UK rzuca wyzwanie marce Dove, aby działała zgodnie z głoszonymi przez siebie wartościami. Dove twierdzi, że walczy z toksycznymi standardami piękna, lecz jednocześnie przyczynia się do zanieczyszcza środowiska w krajach takich jak Indie, Indonezja i Filipiny.
Przedstawiciele Dove twierdzą, że troszczą się o kobiety, a przez dziesięciolecia ich kampanie „Real Beauty” sprzedają swoim klientom wizję wzmocnienia, która stawiała czoła niektórym z najbardziej toksycznych trendów kosmetycznych na świecie. Jednak za kulisami Dove podsyca kryzys ludzki i środowiskowy, pompując w świat ogromne ilości toksycznych tworzyw sztucznych jednorazowego użytku. Co minutę Dove wypompowuje 12 000 saszetek, które nie nadają się do recyklingu. Odpady Dove z tworzyw sztucznych zanieczyszczają rzeki i oceany, a po spaleniu wypłukują toksyczne chemikalia do powietrza. Obecnie kraje na całym świecie spotykają się, aby negocjować globalny traktat ONZ w sprawie tworzyw sztucznych. Jest to jedyna w swoim rodzaju szansa, aby odwrócić bieg wydarzeń i ostatecznie zakończyć erę niewłaściwie gospodarowanych tworzyw sztucznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty