Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ekspansja w Europie Środkowej

Po nabyciu drukarni LabelPrint, sprzedaż grupy ma przekroczyć 60 milionów euro.

© Innova Capital

Grupa Prime Label podpisała umowę zakupu większościowego pakietu akcji słoweńskiej drukarni LabelPrint. Drukarnia specjalizuje się w produkcji wysoko przetworzonych etykiet samoprzylepnych i etykiet typu shrink sleeve, etykiet wielowarstwowych oraz bookletów i realizuje zlecenia na rynku estońskim i skandynawskim.

„Akwizycja LabelPrint niewątpliwie umacnia naszą pozycję lidera w Europie Środkowej i staje się naszym przyczółkiem do ekspansji w krajach bałtyckich i Skandynawii. Już dzisiaj udział eksportu przekroczył 50 procent, z czego większość stanowi sprzedaż do Finlandii i Szwecji. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania, jakie proponuje LabelPrint uatrakcyjnią ofertę grupy” - podkreśla prezes Prime Label, Arkadiusz Sapiecha.

Prime Label to trzy drukarnie etykiet: Chemes w Poznaniu i Embe Press w Lublinie, specjalizujące się w druku fleksograficznym oraz słoweńska drukarnia cyfrowa LabelProfi. Po przejęciu LabelPrint obrót grupy ma przekroczyć 60 milionów euro.

„Akwizycja LabelPrint jest kolejnym krokiem w strategii rozwoju Grupy Prime Label, która zakłada konsolidację producentów wysokiej jakości etykiet w Europie Środkowo-Wschodniej. Naszym celem jest osiągnięcie sprzedaży grupy na poziomie co najmniej 100 milionów euro do 2025 roku. Działalność tej skali i realizacja zakładanych synergii oraz utrzymanie doskonałości operacyjnej pozwolą na generowanie wysokiego poziomu rentowności EBITDA, stawiając nas w europejskiej czołówce- dodaje Michał Wojdyła, managing director nadzorujący transakcję ze strony Funduszu Innova.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty