Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Bezpośrednio z żywnością

 

MGA Contact charakteryzuje się doskonałymi właściwościami w zakresie trwałości kolorów i pokrywa szeroką gamę barw jako seria ECG (Extended Colour Gamut).

©Rabizo Anatolii - stock.adobe.com / hubergroup

Hubergroup wprowadza na rynek serię offsetowych farb arkuszowych przeznaczonych do bezpośredniego kontaktu z żywnością. Nowa seria MGA Contact pozwala producentom tworzyć kreatywne opakowania i pozwala wykorzystywać więcej miejsca na umieszczanie informacji. Dzięki starannie dobranym surowcom seria farb nadaje się do bezpiecznego zadruku wewnętrznej strony opakowań spożywczych wykonanych z papieru i kartonu. Wraz z pasującą powłoką dyspersyjną firmy hubergroup, rozwiązanie może mieć bezpośredni kontakt z żywnością, dzięki czemu nie ma konieczności stosowania żadnych dodatkowych powłok barierowych. Gama i trwałość kolorów są porównywalne z konwencjonalnymi farbami offsetowymi. Ponadto MGA Contact osiąga taką samą stabilność procesu w druku, jak inne serie farb MGA, więc nie ma potrzeby wprowadzania żadnych zmian w maszynach drukujących. Dzięki zrównoważonej formule, seria farb nadaje się również do recyklingu.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty