Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Papiernia De Hoop sprzedana

Papiernia De Hoop produkuje głównie papier o większej gramaturze. Jej sprzedaż pozwoli firmie DS Smith skoncentrować się na produkcji lekkich i zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych dla klientów z branży FMCG i e-commerce.

© DS Smith

Firma DS Smith sfinalizowała sprzedaż papierni De Hoop w Holandii, którą przejęła firma De Jong Packaging. Papiernia zlokalizowana w Eerbeek produkuje 370 000 ton papieru makulaturowego rocznie. Transakcja o wartości 50 mln euro pozwoli firmie DS Smith zwiększyć moce produkcyjne w zakresie opakowań i umożliwi producentowi częściowe sfinansowanie budowy nowych fabryk tektury falistej we Włoszech i w Polsce, a także rozbudowy fabryki opakowań w Arnstadt w Niemczech. Jak podkreślił Miles Roberts, dyrektor generalny DS Smith, sprzedaż papierni De Hoop jest zgodna ze strategią biznesową firmy prowadzoną w Europie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty