Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowa wizja Bobsta

Firma Bobst, będąca jednym z wiodących dostawców rozwiązań w branży opakowaniowej, po ogłoszeniu rezygnacji z udziału w największych targach poligraficznych drupa, zorganizowała internetową prezentację, na której przedstawiona została nowa wizja jej działalności i związane z nią innowacje. Firma rezygnuje z udziału w tragach na rzecz cyfrowych technologii i automatyzacji.

Prezentacja via video obejmowała przede wszystkim najnowszą generację laminatorów, maszyn  fleksograficznych, składarko-sklejarek i innych innowacji. Częścią nowej wizji jest także platforma Bobst Connect, oparta na otwartej chmurze i dostarczająca rozwiązania w zakresie przygotowania do druku, produkcji, optymalizacji procesów, konserwacji i dostępu do rynku, tym samym zapewniając wydajny przepływ danych i koordynacje całego procesu produkcji od pliku PDF klienta do gotowego produktu. „Nowe produkty i Bobst Connect są częścią naszej wizji przyszłości produkcji opakowań, która oparta jest na dostępie do danych i kontroli nad całym przepływem pracy, pomagając producentom opakowań stać się bardziej elastycznymi” - tłumaczy Jean Pascal, CEO firmy. „Kluczowe znaczenie ma zapewnienie właścicielom marek, przetwórcom i konsumentom jakości, wydajności, kontroli, bliskości i zrównoważonego rozwoju. Naszym obowiązkiem jest dostarczanie innowacji, które w pełni odpowiadają tym potrzebom.” – dodaje.

Wszystko brzmi bardzo obiecująca aby nie fakt, iż w dniu konferencji pieczołowicie przygotowaną prezentację przez Bobsta obejrzało niewiele ponad 190 osób, z  czego 120 to dziennikarze. Natomiast w dniu wysyłki niniejszego newslettera niewiele ponad 1500 osób. Nijak to się ma do ponad ćwierć miliona osób, która odwiedza targi drupa. Jednak sam Jean-Pascal Bobst w trakcie konferencji przyznał, iż jest naprawdę przekonany o tym, że po decyzji rezygnacji Bobsta w drupie, również inne firmy zrezygnują z udziału w targach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty