Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Współpraca dla rozwoju

 

Smurfit Kappa nawiązała współpracę z globalnym dostawcą usług transportowych Scania, aby zastąpić niektóre z materiałów używanych w łańcuchu dostaw rozwiązaniami papierowymi. Przedsiębiorstwo poprosiło o przygotowanie opakowania dla szyb do samochodów ciężarowych, które dotychczas były transportowane przy użyciu czterech różnych materiałów, wliczając palety drewniane i styropian (EPS). Firma Smurfit Kappa opracowała nowatorską koncepcję, która zastąpiła wnętrza EPS i drewniane palety opakowaniami o strukturze plastra miodu, wykonane w pełni ze zrównoważonego materiału papierowego. Wraz z przejściem od stosowania wielu materiałów do jednego rozwiązania materiałowego, przestrzeń niezbędna do przechowywania spadła o 50 proc., co przyniosło firmie Scania znaczne oszczędności w transporcie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty