Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Inaczej, ale bezpiecznie

Polagra 2020 odbędzie się w dniach od 28 września do 1 października w nowych warunkach sanitarnych opracowanych w oparciu wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Targi Polagra, będące wydarzeniem integrującym branżę spożywczą i sektor HoReCa, odbędą się w dniach od 28 września do 1 października 2020 roku w Poznaniu. Choć impreza ze względu na panujące okoliczności odbędzie się w nowych warunkach sanitarnych, niezmiennie pozostanie miejscem prezentacji nowoczesnych technologii spożywczych, żywności a także rozwiązań dla sektora gastronomicznego. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział między innymi w szkoleniu na temat trendów i obowiązków prawnych w oznakowaniu żywności.

„Z dniem przywrócenia przez rząd możliwości organizacji targów nasze prace nabrały tempa. Ciągle trwa akwizycja wystawców, co w tym roku, z wiadomych względów, nie jest dla nas łatwym zadaniem. Niemniej jednak mogę zapewnić, że jako organizatorzy targów podjęliśmy szereg działań mających na celu stworzenie bezpiecznej przestrzeni biznesowej” – komentuje Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

W związku z panującą sytuacją przestrzeń Międzynarodowych Targów Poznańskich, na których odbędzie się Polagra, została dopasowana do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Przy wejściach zostały zamontowane specjalne kamery, mierzące temperaturę uczestników targów, a miejsce wystaw zostało zaaranżowane tak, by możliwe było zachowanie odpowiedniego dystansu. Sprzedaż biletów na wydarzenie odbywać się będzie wyłącznie online.

„Konieczność tworzenia efektywnych i adekwatnych do sytuacji rozwiązań jest częścią naszej pracy, niezależnie od okoliczności jakie niesie rzeczywistość. Tak też stało się w przypadku wydarzeń targowych w roku 2020. Jesteśmy w pełni przygotowani na realizację spotkań branży w nowych standardach, bezpiecznych dla wszystkich odwiedzających Targi.” -komentuje Filip Bittner, wiceprezes zarządu Grupy MTP.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty