Komentarze

 

 



  • Ciepło, miło, solidnie, ekologicznie, kartonowo...
  • Na czym polega wyjątkowość opakowań kartonowych? Dlaczego tak chętnie kupujemy produkty zapakowane w karton lub niejednokrotnie ekstrawagancko w tekturę? Dlaczego opakowania kartonowe sprawiają wrażenie ciepłych i miłych?

    więcej »
  • Opakowanie spontaniczne
  • Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

    więcej »
  • Gra wyrafinowanych pomysłów...
  • Przedsiębiorstwa dokładają bardzo wielu starań, aby ich opakowania były piękne i kuszące. Bardzo dużo czasu poświęcają coraz to wymyślniejszemu wzornictwu, które można zauważyć na półkach sklepowych. Marketing produktowy przypomina wręcz wojnę projektantów. Las produktów w wysublimowanych opakowaniach na półkach sklepowych nie jest w obecnych czasach rzadkością. 

    więcej »
  • Inteligentny design opakowania
  • Wraz z rozwojem gospodarczym muszą podążać również i opakowania. Często są one określane jako „inteligentne”, ponieważ do ich funkcji należy również filtrowanie i interpretowanie informacji. Inteligentne opakowania można rozpoznać po określonych cechach: są interaktywne, przybierają coraz bardziej wyrafinowane formy i można je kształtować według życzeń klienta. 

    więcej »
  • Niezastąpione szkło!
  • Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

    więcej »
  • Czy wiedzieliście, że...
  • ...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

    ... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

    ... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

    ... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

    więcej »
  • Życie bez opakowań? Niemożliwe!
  • Wszyscy dobrze wiemy, że opakowanie odgrywa w naszym życiu bardzo ważną rolę. Ważną to wręcz mało powiedziane. Bez opakowań nie możemy sobie wyobrazić naszego życia. Jak kupilibyśmy codzienne produkty, gdyby nie były one zapakowane? Gdyby nie było opakowań, zniknęłyby wszystkie sklepy samoobsługowe, a nasza cywilizacja powróciłaby do pierwotnego stanu. 

    więcej »
  • Dobre wejście w nowy rok?
  • Nowy rok zaczął się… a miniony skończył. Podobnie jak rok poprzedni. Zaskoczył nas fuzjami i przejęciami firm w branży opakowaniowej. Dalsze duże i strategiczne fuzje oczekiwane są jeszcze w tym roku. Międzynarodowe fuzje nie są bez wpływu na polski rynek. Powodują one bowiem również zmiany na rynkach lokalnych. Zmieniają się wówczas dystrybutorzy poszczególnych produktów.

    więcej »
  • Co to jest Marka?
  • Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

    więcej »
  • Kolory życia
  • Czarny jak węgiel, zielony jak trawa, żółty jak słońce, niebieski jak niebo, lazurowy jak woda. Również uczucia można wyrazić w kolorach: miłość pąsowa, nadzieja zielona, wiara błękitna, tęsknota fioletowa, myśl złota. Szczęśliwi ci, którzy widzą piękno w miejscach zwykłych, tam gdzie inni niczego nie widzą! Wszystko jest piękne, wystarczy tylko umieć dobrze spojrzeć. Życie ma tyle kolorów, ile potrafisz w nim dostrzec. 

     

     
    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Ciepło, miło, solidnie, ekologicznie, kartonowo...

    Na czym polega wyjątkowość opakowań kartonowych? Dlaczego tak chętnie kupujemy produkty zapakowane w karton lub niejednokrotnie ekstrawagancko w tekturę? Dlaczego opakowania kartonowe sprawiają wrażenie ciepłych i miłych?

    Reklama

    Stanowisko:
    Region:
    zobaczy wszystkie oferty