Nowe opakowanie Regina

Asortyment papierów toaletowych pod marką Regina Papier Rumiankowy zwiększy się o nowy produkt pakowany w papier typu kraft. Jest to dowód na dalsze działania Grupy Sofidel na rzecz zrównoważonego rozwoju. Regina Papier Rumiankowy w papierowym opakowaniu, czyli nowa wersja dobrze znanego produktu marki, będzie dostępny w polskich sklepach od października. Produkt rozszerzający linię marki ważny krok w obszarze środowiskowego zrównoważonego rozwoju Grupy Sofidel. Regina Papier Rumiankowy w nowej wersji zachowa tę samą, dobrze znaną użytkownikom jakość i będzie teraz opakowany w papier typu kraft – materiał pochodzenia roślinnego, który jest odnawialny, biodegradowalny i łatwy w procesie recyklingu – zamiast w standardową folię polietylenową. Wprowadzenie do sprzedaży nowego produktu ma na celu sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na rozwiązania ekologiczne, a przede wszystkim przyczynić się do redukcji ilości odpadów z tworzyw sztucznych. Regina i inne duże europejskie marki Sofidel – Cosynel, Nalys, Le Trèfle, Sopalin i KittenSoft – mają wnieść swój wkład w wyeliminowanie równowartości sześciuset ton tworzyw sztucznych rocznie z opakowań producenta do końca 2020 r. Nowe produkty w papierowym opakowaniu zostaną wprowadzone równolegle do tych już istniejących, aby docelowo całkowicie je zastąpić. Jest to część ogólnego celu przyjętego przez Grupę: zmniejszenie o pięćdziesiąt procent wykorzystania konwencjonalnych tworzyw sztucznych w produkcji Sofidel do 2030 r. (w porównaniu z 2013 r.), co jest równoznaczne z wyeliminowaniem ponad jedenastu tysięcy ton tworzyw sztucznych wprowadzanych na rynek każdego roku. Cel realizowany jest nie tylko dzięki wprowadzeniu nowego opakowania z papieru kraft, ale jednocześnie dzięki zmniejszeniu grubości folii z tworzyw sztucznych stosowanej w procesie produkcyjnym, a także stopniowemu wykorzystaniu na niektórych rynkach plastiku pochodzącego z recyklingu lub biotworzyw.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty