Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Premiera na targach

Podczas odbywających się pod koniec maja w Mediolanie targów Packaging Première 2019 firma API Group wprowadziła do swojego portfolio dwie nowe serie folii przeznaczonych do uszlachetniania opakowań. Pierwsza z nich – CBH – to metalizowana folia do hot stampingu z możliwością zadrukowywania. Natomiast druga to folia metalizowana do tłoczenia na gorąco. Dostępna jest w wariancie do zastosowań ogólnych lub specjalistycznych, uwzględniających duże obszary krycia i trudne w obróbce, niepowlekane podłoża. Dwunastomikronowa folia metalizowana CBH, przeznaczona jest do tłoczenia na gorąco. Zawiera grubszą warstwę kleju, która ma zapewnić odpowiednie przyleganie i przyczepność aplikowanych na nią farb. Dedykowana jest produkcji opakowań pudełkowych i etykiet samoprzylepnych oraz drukowanych w maszynach arkuszowych. Przeznaczona jest głównie dla odbiorców z branż: winiarskiej, spirytusowej, kosmetycznej, perfumeryjnej, spożywczej, konfekcyjnej, środków higieny osobistej i FCMG. Producent rekomenduje ją dla takich podłoży jak: folie etykietowe, a także powlekane oraz niepowlekane papiery i kartony. Z kolei UB to niemal wszechstronna folia do tłoczenia na gorąco, kompatybilna z powlekanymi i niepowlekanymi podłożami papierowymi oraz foliami etykietowymi. Wśród jej typowych zastosowań producent wymienia: etykiety samoprzylepne, etykiety realizowane w technice arkuszowej oraz kartony pudełkowe. Natomiast jej docelowymi klientami są producenci opakowań i etykiet współpracujący z przedstawicielami branż: win i alkoholi wysokoprocentowych, kosmetycznej, perfumeryjnej, spożywczej, konfekcyjnej, środków higieny osobistej i FCMG. Z myślą o tłoczeniu na gorąco, realizowanym na trudnych w obróbce niepowlekanych podłożach wsiąkliwych, a jednocześnie uwzględniającym bardzo duże obszary krycia, przedsiębiorstwo stworzyło dwunastomikronową folię UBH. Jest ona dostępna w siedmiu odcieniach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty