Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

WPO przyznało nagrody

W konkursie został wyróżniony także projekt z Polski - to opakowanie e-commerce SupremeBox firmy Mondi.

World Packaging Organistation ogłosiło zwycięzców konkursu WorldStar Packaging Awards 2021. Spośród 345 zgłoszeń jury wybrało 194 zwycięskich opakowań, a wyniki opublikowano na stronie www.worldstar.org. Najwięcej nagród (w liczbie 26) zdobyła Japonia, zaraz za nią uplasowały się Chiny, USA, Czechy oraz Turcja. Zwycięzcy w kategoriach specjalnych zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która planowana jest na maj 2021 roku. Tam również zostaną wyróżnieni wszyscy zwycięzcy konkursu. Ze względu na restrykcje związane z pandemią, uroczystość ta najprawdopodobniej przybierze postać wirtualną.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty