Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Ferrero Rocher zmienia logo i opakowania. Ekologiczne rozwiązania

Nowe opakowanie Ferraro Rocher zawiera o 40 procent mniej tworzywa sztucznego

© Ferraro Rocher

Od września w Polsce można zakupić nowe, nadające się do recyklingu opakowanie Ferrero Rocher 200g. Opakowanie zawiera 40 procent mniej tworzywa sztucznego i jest wyrazem dążenia firmy do zmiany wszystkich opakowań swoich produktów do roku 2025 tak, by nadawały się do recyklingu, ponownego wykorzystania lub kompostowania. Zmianie opakowań produktów Ferrero Rocher towarzyszy nowa identyfikacja wizualna.

Ekspert od materiałów, Milliken przy współpracy z Ferrero Rocher badał i testował przeszło 29 żywic z tworzywa sztucznego. Tak stworzono nowe opakowanie wykonane z polipropylenu (PP). Nowe rozwiązanie zwiększa możliwość recyklingu i zmniejsza zużycie tworzywa sztucznego jednocześnie zachowując swoją wysoką jakość i przejrzystość. Producent szacuje, że po wdrożeniu nowego opakowania na rynek zużycie tworzywa sztucznego w zakładzie produkcyjnym zmniejszy się o 10 000 ton. Ferraro Rocher angażuje się w ekologiczne rozwiązania, a nowe opakowanie z materiału polipropylenowego ogranicza negatywny wpływa marki na środowisko. Na spodzie nowych opakowań można znaleźć kod QR, który pozwala sprawdzić konsumentom informacje dotyczące recyklingu. Oprócz ekologicznego rozwiązania, marka wprowadza nowe logo. Na nowym logo widnieje charakterystyczny złoty kolor oraz dwa złote kręgi w kształcie praliny. Dodatkowo czcionka loga została zmodernizowana. Piramida pralin na logu pozostała niezmienna. Grafika owijki stosowanej na dotychczasowych opakowaniach również została odświeżona. Nowy wzór w romby podkreśla kontrast między błyszczącymi i matowymi elementami. Nowe logo i wzory będzie można znaleźć również na opakowaniach tabliczek czekolad Ferrero Rocher.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty