Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych Future Private Labels Poland & CEE

Jak zarządzać markami własnymi czyli V edycja Future Private Labels Poland & CEE

Merytoryczne konferencje, nowe trendy oraz najwięksi specjaliści z branży, a także  konkurs na najlepsze opakowanie to wszystko już 16-17 października 2019 roku w Targach Kielce podczas V edycji programu FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE – jedynego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej w 100% poświęconego markom własnym.

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE w Targach Kielce to wydarzenie  będące platformą wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania markami własnymi.  Każda kolejna edycja wydarzenia  z roku na rok potwierdza rangę i potrzebę  takich spotkań. Edycja 2017  zgromadziła ponad  83 wystawców z 9 krajów: m.in.  Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec i Węgier, a  w ciągu 2 dni wydarzenie odwiedziło  800 specjalistów z branży – kupców, przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz producentów i projektantów opakowań. Wśród wystawców FLP – producentów marek własnych – znajdują się firmy oferujące szeroki asortyment artykułów spożywczych i napojów, producenci kosmetyków i chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, leków ABC, karm dla zwierząt i wielu innych produktów. Ważnym partnerem projektów 2017 roku została, między innymi, sieć supermarketów „Piotr i Paweł”.

Na FPL Poland & CEE gościli przedstawiciele m.in takich firm jak  Auchan, Delikatesy Centrum, Drogerie Natura, E.Leclerc, Eurocash, Hebe, Intermarche, Jeronimo Martinspolska, Kaufland, Krakowski Kredens, Mirabelka, Netto, Lewiatan, Lidl, Piotr i Paweł,Real, Rossmann. Jak podkreśla Dorota Kałowska, ekspert  rynku marek własnych, „ dobrze zarządzane marki własne w Polsce, w krótkim czasie stały się naprawdę silną konkurencją dla brandów producenckich. U podstawy nowoczesnych i skutecznych strategii private labels  leży dziś coraz lepsze rozumienie polskiego konsumenta oraz umiejętność odpowiadania na potrzeby i trendy.  - Po taką wiedzę, prosto od praktyków branży z Polski i zagranicy warto przyjechać do Kielc”

W ramach tegorocznej edycji Future Private Labels Poland & CEE  zrealizowanych zostanie szereg projektów, których celem jest pełna i najbardziej praktyczna analiza tego, co się dzieje i co będzie się działo z markami własnymi w przyszłości.

 

Ekspercka konferencja w całości poświęcona markom własnym

Jednym z ważniejszych wydarzeń będzie konferencja  skupiona na innowacyjności oraz strategicznej roli marek własnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz lojalności konsumentów wobec sieci. Prelegentami będą specjaliści private labels zarówno z Polski jak  i z zagranicy – przedstawiciele managementu sieci, agencji badawczych oraz praktycy z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi. 

 

Targi producentów marek własnych

Zorganizowane w Targach Kielce w drugim co do wielkości ośrodku wystawienniczym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 220.000 zwiedzających, Future Private Labels CEE 2018 to okazja do spotkania przedstawicieli sieci handlowych i dystrybutorów z dostawcami oraz z firmami świadczącymi usługi na rzecz właścicieli marek własnych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty