Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Faerch przejmuje Paccor

Grupa Faerch jest jednym z liderów w produkcji opakowań sztywnych do żywności, które produkowane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu i w pełni nadających się do ponownego przetworzenia. Jako zintegrowany recykler, Faerch przetwarza tacki na żywność z powrotem w nowe produkty opakowaniowe.

© Faerch Group

Faerch, europejski dostawca sztywnych opakowań do żywności oraz recykler opakowań PET dla przemysłu spożywczego, przejął firmę Paccor Packaging od Lindsay Goldberg. Przejęcie obejmuje 16 zakładów produkcyjnych w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych i jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji strategii rozwoju firmy Faerch. Ma ono na celu przyspieszyć przejście firmy na opakowania zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju w sektorze mleczarskim, największym segmencie sztywnych opakowań na żywność. Oferując szeroki zakres innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych głównie dla przemysłu spożywczego, firma Paccor jest jednym z wiodących producentów w Europie w dziedzinie opakowań ochronnych dla sektora mleczarskiego. „Dzięki wiodącej pozycji firmy Paccor w sektorze mleczarskim, Faerch będzie obecny we wszystkich głównych segmentach opakowań do żywności, odchodząc od materiałów opakowaniowych nienadających się do recyklingu w kierunku rozwiązań cyrkularnych. Oprócz tego uruchomiony zostanie kompleksowy program inwestycyjny wspierający konwersję materiałów i skalowanie naszej platformy recyklingowej” - dodaje Lars Gade Hansen, dyrektor generalny Faerch Group.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty