Eksperci w dziedzinie etykiet

Trudno zaprzeczyć istotności etykiet. Nie tylko nadają one produktom unikalną tożsamość, ale także często wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Stanowią także około pięć procent wolumenu druku, co sprawia, że mają naprawdę wielki potencjał na rynku poligraficznym i opakowaniowym. Zauważają to także producenci maszyn do zadruku, którzy pragną dostarczyć swoim klientom jak najwięcej wartościowych treści przystosowanych do ery cyfrowej. W związku z tym Heidelberg i Gallus przedstawiły wspólny projekt. Cyfrowy, anglojęzyczny portal wiedzy na temat etykiet „Label Experts”, dostępny pod adresem https://label-experts.com. Za jego pomocą firmy pragną komunikować się z klientami. Oferują im dostęp do ekskluzywnej wiedzy eksperckiej i starają się udowodnić, że rozumieją branże druku etykiet. Siłą portalu ma być zrozumienie klientów i ich codziennych problemów. Warto zaznaczyć, że wymagania dotyczące etykiet zmieniają się nieustannie i to w bardzo szybkim tempie. Coraz popularniejsze stają się krótkie serie, personalizacja czy nietypowe uszlachetnienie. Gallus i Heidelberg pragną nie tylko oferować klientom maszyny, pozwalające na wydrukowanie takich etykiet, ale także dzielić się wiedzą, pomagającą w spełnieniu najważniejszych i najnowszych wymagań rynkowych. A jak wiadomo – wiedza jest niezwykle wartościowa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty