Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

RAFNXT+ pierwszy na świecie z certyfikatem CarbonNeutral

UPM Raflatac RAFNXT+ to pierwszy w branży materiał etykietowy z certyfikatem CarbonNeutral.

© UPM Raflatac

RAFNXT+ firmy UPM Raflatac już w 2019 r. został pierwszym materiałem etykietowym spełniającym standardy organizacji Carbon Trust w zakresie zmniejszenia śladu węglowego i łagodzenia zmian klimatycznych. Teraz firma robi kolejny krok wprzód, oferując swoim klientom jeszcze bardziej zrównoważone rozwiązanie, bowiem RAFNXT+ został pierwszym w branży materiałem etykietowym neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla, otrzymując certyfikat Carbon Neutral od Natural Capital Partners.

 

„Ostatni raport klimatyczny IPCC jest dowodem na to, że pora zacząć działać. Istnieje przeważające prawdopodobieństwo, że w związku z globalnym ociepleniem temperatura na Ziemi podniesie się o 1,5 stopnia do roku 2030. Producenci wyznaczyli sobie ambitne cele klimatyczne i poszukują konkretnych rozwiązań, które pozwolą im je realizować. Opakowania produktów odgrywają tu istotną rolę, a my możemy wesprzeć naszych klientów w walce ze zmianami klimatycznymi, oferując zrównoważone materiały etykietowe” - podkreśla Robert Taylor, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w firmie UPM Raflatac.

 

W pełni neutralnie

W ramach działań na rzecz klimatu firma UPM Raflatac nieustannie pracuje nad ograniczeniem emisji gazów cieplarnianych powstających podczas procesów produkcyjnych, pozyskiwania surowców oraz transportu. Przemyślane wykorzystanie i dobór zasobów naturalnych sprawia, że produkty z gamy RAFNXT+ zapewniają znacznie lepszą wydajność węglową w porównaniu ze standardowymi etykietami. Papierowe materiały etykietowe RAFNXT+ są pozyskiwane wyłącznie z lasów objętych certyfikatem FSC. Do ich produkcji wykorzystuje się mniej surowców, energii i wody oraz produkuje mniej odpadów powstających w cyklu eksploatacji w porównaniu z etykietami standardowymi. Idąc o krok dalej od zmniejszenia śladu węglowego materiału etykietowego, firma UPM Raflatac podejmuje teraz konkretne działania w celu zrekompensowania nieuniknionych emisji i, jako pierwsza w branży etykietowej, pomaga swoim klientom dokonać mądrego wyboru rozwiązań RAFNXT+ z certyfikatem CarbonNeutral. Wybór ten oznacza, że emisje gazów cieplarnianych są w pełni kompensowane przez globalne projekty, które są weryfikowane zgodnie z uznanymi międzynarodowymi standardami, takimi jak Gold Standard. Przykładowe projekty UPM Raflatac kompensujące emisję gazów cieplarnianych to działania wspierające społeczności lokalne, m.in. tworzenie zrównoważonych systemów dostarczania żywności dla społeczności w Chinach i Bangladeszu, poprawę infrastruktury wodnej w Afryce oraz ochronę terenów zielonych w Stanach Zjednoczonych.

 

Certyfikat CarbonNeutral produktu jest wydawany przez Natural Capital Partners zgodnie z Protokołem CarbonNeutral. Ta wiodąca globalna struktura zapewnia solidny i rzeczowy plan neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

 

Odpowiedzialność społeczna

„Certyfikacja CarbonNeutral umożliwia producentom osiągnięcie neutralności węglowej w wiarygodny i przejrzysty sposób. Stanowi ona uzupełnienie i rozwinięcie szerszych działań na rzecz klimatu podejmowanych przez firmę UPM Raflatac w celu zmniejszenia śladu węglowego produktów dostępnych w ofercie. Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą UPM Raflatac i wspierać jej klientów w dokonywaniu zrównoważonych wyborów” - podkreśla Natalie Taylor, dyrektor ds. rozwiązań klienckich w firmie Natural Capital Partners.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty