Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

04-06.12.2024 · Packaging Poland, Nadarzyn

04-06.12.2024 · Labeling-Tech Poland, Nadarzyn

RAFNXT+ pierwszy na świecie z certyfikatem CarbonNeutral

UPM Raflatac RAFNXT+ to pierwszy w branży materiał etykietowy z certyfikatem CarbonNeutral.

© UPM Raflatac

RAFNXT+ firmy UPM Raflatac już w 2019 r. został pierwszym materiałem etykietowym spełniającym standardy organizacji Carbon Trust w zakresie zmniejszenia śladu węglowego i łagodzenia zmian klimatycznych. Teraz firma robi kolejny krok wprzód, oferując swoim klientom jeszcze bardziej zrównoważone rozwiązanie, bowiem RAFNXT+ został pierwszym w branży materiałem etykietowym neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla, otrzymując certyfikat Carbon Neutral od Natural Capital Partners.

 

„Ostatni raport klimatyczny IPCC jest dowodem na to, że pora zacząć działać. Istnieje przeważające prawdopodobieństwo, że w związku z globalnym ociepleniem temperatura na Ziemi podniesie się o 1,5 stopnia do roku 2030. Producenci wyznaczyli sobie ambitne cele klimatyczne i poszukują konkretnych rozwiązań, które pozwolą im je realizować. Opakowania produktów odgrywają tu istotną rolę, a my możemy wesprzeć naszych klientów w walce ze zmianami klimatycznymi, oferując zrównoważone materiały etykietowe” - podkreśla Robert Taylor, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w firmie UPM Raflatac.

 

W pełni neutralnie

W ramach działań na rzecz klimatu firma UPM Raflatac nieustannie pracuje nad ograniczeniem emisji gazów cieplarnianych powstających podczas procesów produkcyjnych, pozyskiwania surowców oraz transportu. Przemyślane wykorzystanie i dobór zasobów naturalnych sprawia, że produkty z gamy RAFNXT+ zapewniają znacznie lepszą wydajność węglową w porównaniu ze standardowymi etykietami. Papierowe materiały etykietowe RAFNXT+ są pozyskiwane wyłącznie z lasów objętych certyfikatem FSC. Do ich produkcji wykorzystuje się mniej surowców, energii i wody oraz produkuje mniej odpadów powstających w cyklu eksploatacji w porównaniu z etykietami standardowymi. Idąc o krok dalej od zmniejszenia śladu węglowego materiału etykietowego, firma UPM Raflatac podejmuje teraz konkretne działania w celu zrekompensowania nieuniknionych emisji i, jako pierwsza w branży etykietowej, pomaga swoim klientom dokonać mądrego wyboru rozwiązań RAFNXT+ z certyfikatem CarbonNeutral. Wybór ten oznacza, że emisje gazów cieplarnianych są w pełni kompensowane przez globalne projekty, które są weryfikowane zgodnie z uznanymi międzynarodowymi standardami, takimi jak Gold Standard. Przykładowe projekty UPM Raflatac kompensujące emisję gazów cieplarnianych to działania wspierające społeczności lokalne, m.in. tworzenie zrównoważonych systemów dostarczania żywności dla społeczności w Chinach i Bangladeszu, poprawę infrastruktury wodnej w Afryce oraz ochronę terenów zielonych w Stanach Zjednoczonych.

 

Certyfikat CarbonNeutral produktu jest wydawany przez Natural Capital Partners zgodnie z Protokołem CarbonNeutral. Ta wiodąca globalna struktura zapewnia solidny i rzeczowy plan neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

 

Odpowiedzialność społeczna

„Certyfikacja CarbonNeutral umożliwia producentom osiągnięcie neutralności węglowej w wiarygodny i przejrzysty sposób. Stanowi ona uzupełnienie i rozwinięcie szerszych działań na rzecz klimatu podejmowanych przez firmę UPM Raflatac w celu zmniejszenia śladu węglowego produktów dostępnych w ofercie. Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą UPM Raflatac i wspierać jej klientów w dokonywaniu zrównoważonych wyborów” - podkreśla Natalie Taylor, dyrektor ds. rozwiązań klienckich w firmie Natural Capital Partners.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty
Vavada kaszinó üdvözlő bónusz