Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

SunVisto AquaGreen

Dzięki wysokiej drukowności, stabilności, niskiemu poziomowi pienienia i sprawniejszemu czyszczeniu maszyny, firma VPK France odnotowała także znaczącą poprawę jakości i wydajności procesów produkcyjnych.

© Sun Chemical

Firma VPK France, będąca filią VPK Group, podjęła decyzję o wdrożeniu w 10 należących do niej drukarniach odnawialnych farb SunChemical o nazwie SunVisto AquaGreen. Obecnie korzysta z nich już pierwszy z zakładów w Lille. Pozostałe drukarnie będą stopniowo przechodzić na SunVisto AquaGreen, a cały proces konwersji ma zakończyć się w połowie 2021 roku. Farby te znajdują zastosowanie w produkcji opakowań skierowanych do różnych branż: spożywczej, motoryzacyjnej, e-handlu, kosmetycznej oraz winiarskiej i zostaną wdrożone we wszystkich aplikacjach z udziałem tektury falistej, realizowanych w drukarniach zlokalizowanych na obszarze Francji.

Seria SunVisto AquaGreen to wodne farby fleksograficzne dedykowane zadrukowywaniu papieru, tektury falistej, kartonu (także pokrytego warstwą polietylenową) oraz wcześniej przygotowanej folii. W porównaniu z pozostałymi dostępnymi na rynku rozwiązaniami, ich receptura uwzględnia znacząco wysoki udział bioodnawialnych żywic, przy zachowaniu lub poprawie poziomu jakości druku. Seria obejmuje farby we wszystkich standardowych kolorach z biblioteki Pantone. Dostępne są one jako gotowe produkty bądź jako barwy bazowe, przygotowane z myślą tworzeniu własnych wzorców kolorystycznych.

Wybór SunVisto AquaGreen pozwoli firmie zredukować ślad węglowy produkcji nawet o 30 procent. Jak podkreśla Philippe Tran, dyrektor zarządzający VPK France, farby zapewniają lepsze odwzorowanie drukowanych motywów i pozwalają poprawić parametry w zakresie nanoszenia i krycia, co skutkuje gładszą powierzchnią wydruków i lepszym odwzorowaniem punktów rastrowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty