Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Coca-Cola z tekturą KeelClip

Coca-Cola wprowadziła innowacyjną technologię pakowania KeelClip z tektury do pakowania puszek z napojami. Koncern ściśle współpracował z Graphic Packaging International - twórcą technologii KeelClip - w celu wprowadzenia na rynek europejski tego ekologicznego rozwiązania, które nie tylko zastępuje folię, ale także minimalizuje wymaganą ilość materiału. W ramach tej inicjatywy Coca-Cola wyeliminuje folię termokurczliwą ze wszystkich opakowań zbiorczych na wszystkich rynkach Unii Europejskiej do końca 2021 r. W sumie koncern zainwestuje 15 mln euro i rozpocznie wdrażanie inicjatywy w Irlandii i Polsce na początku przyszłego roku, a następnie w Austrii, Włoszech, Szwajcarii i Rumunii w 2020 r. Pozwoli to zaoszczędzić 2000 ton tworzywa sztucznego i 3000 ton CO2 rocznie. KeelClip będzie stosowany na wszystkich opakowaniach zbiorczych do ośmiu opakowań, w przypadku większych zostanie zastosowany karton. Technologia KeelClip jest skuteczna w przypadku opakowań o różnych średnicach i wysokościach. Oznacza to, że można zapewnić bezpieczne, skuteczne pakowanie bez potrzeby stosowania dodatkowego tworzywa sztucznego. Kiedy koncerny takie jak Coca-Cola inwestują w eko-technologie, naprawdę można zmienić sposób pakowania towarów i sprawić, by branża zmieniła się na lepsze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty