Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Design2Market Factory

Zadaniem nowego centrum jest dostarczenie fizycznego prototypu, który można przetestować z konsumentami, a następnie udoskonalić przed przejściem do produkcji na dużą skalę.

© Smurfit Kappa

Firma Smurfit Kappa zakończyła inwestycję w centrum Design2Market Factory. Jak podkreśla producent, nowa placówka zapewnia szybki i bezproblemowy proces tworzenia opakowań, od projektu do wprowadzenia na rynek. Inwestycja obejmuje cyfrową maszynę drukującą i wykrawarkę, szybkie prototypowanie dla produkcji pilotażowej, najlepszą na rynku analizę wydajności opakowań, a także zaplecze laboratoryjne. Centrum jest odpowiedzią na rozwój dwóch trendów w branży opakowaniowej, jakimi są zrównoważony rozwój i e-commerce. Zespół Design2Market Factory współpracuje z klientami począwszy od wstępnego projektu, czego wynikiem są indywidualizowane prototypy, które błyskawicznie trafiają do produkcji pilotażowej. Pozwala to na elastyczne i szybkie testowanie, udoskonalanie i adaptację innowacji opakowaniowych na mniejszą skalę. W ten sposób ryzyko błędu zostaje wyeliminowane przed wprowadzeniem na rynek. W Design2Market stworzono i przetestowano do tej pory takie innowacyjne rozwiązania, jak opakowanie bez frustracji na wino (Frustration Free Packaging, FFP), opakowanie na detergenty oraz kilka produktów z portoflio Better Planet Packaging firmy Smurfit Kappa, w tym zamiennik folii termokurczliwej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty