Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Design2Market Factory

Zadaniem nowego centrum jest dostarczenie fizycznego prototypu, który można przetestować z konsumentami, a następnie udoskonalić przed przejściem do produkcji na dużą skalę.

© Smurfit Kappa

Firma Smurfit Kappa zakończyła inwestycję w centrum Design2Market Factory. Jak podkreśla producent, nowa placówka zapewnia szybki i bezproblemowy proces tworzenia opakowań, od projektu do wprowadzenia na rynek. Inwestycja obejmuje cyfrową maszynę drukującą i wykrawarkę, szybkie prototypowanie dla produkcji pilotażowej, najlepszą na rynku analizę wydajności opakowań, a także zaplecze laboratoryjne. Centrum jest odpowiedzią na rozwój dwóch trendów w branży opakowaniowej, jakimi są zrównoważony rozwój i e-commerce. Zespół Design2Market Factory współpracuje z klientami począwszy od wstępnego projektu, czego wynikiem są indywidualizowane prototypy, które błyskawicznie trafiają do produkcji pilotażowej. Pozwala to na elastyczne i szybkie testowanie, udoskonalanie i adaptację innowacji opakowaniowych na mniejszą skalę. W ten sposób ryzyko błędu zostaje wyeliminowane przed wprowadzeniem na rynek. W Design2Market stworzono i przetestowano do tej pory takie innowacyjne rozwiązania, jak opakowanie bez frustracji na wino (Frustration Free Packaging, FFP), opakowanie na detergenty oraz kilka produktów z portoflio Better Planet Packaging firmy Smurfit Kappa, w tym zamiennik folii termokurczliwej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty