Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zapętlony Burger King

 

Podjęcie współpracy z firmą TerraCycle i platformą Loop może przyczynić się do znacznej redukcji użytkowania jednorazowych opakowań, a tym samym do redukcji odpadów.

Burger King nawiązał współpracę z firmą TerraCycle i jej platformą Loop, dostarczającą opakowania wielokrotnego użytku. Sieć fast-foodowa rozpocznie tym samym testowanie rozwiązań wielokrotnego użytku w swoich restauracjach.

Pilotażowy program nowych opakowań rozpocznie się w 2021 roku w Tokio, Nowym Jorku i Portland w USA. Klienci restauracji będą mogli zakupić opakowania za niewielką opłatą i odzyskać swoje pieniądze po ich zwrocie do systemu zbiórki w restauracji. Stamtąd opakowania zostaną odebrane przez Loop, wyczyszczone i odkażone, a następnie ponownie dostarczone do restauracji.

Podobny system współpracy z firmą TerraCycle podjęła niedawno sieć restauracji McDonald’s, która rozpocznie swój program pilotażowy w Wielkiej Brytanii również w przyszłym roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty