Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ekologicznie z Kaj

Firma Kaj oferuje bogate portfolio opakowań zarówno w zakresie produktów kosmetycznych jak i farmaceutycznych.

Produkcja PET (politereftalan etylenu) w 2020 roku już teraz wynosi ponad 73 miliony ton, co w porównaniu z rokiem 2014 (41 milionów ton) daje nam niemal dwukrotny wzrost. Szacuje się, że połowa z tego jest nadal w użyciu, podczas gdy drugą połowę stanowią odpady, z których nie więcej niż jedna czwarta jest poddawana recyklingowi. Mając świadomość tej skali, firma Kaj Sp. z o.o. podejmuje działania i strategie prowadzenia odpowiedzialnego biznesu. Dokładając kolejną cegiełkę do cyklu życia i przetwarzania plastiku, wprowadziła ona do swojej oferty opakowania produkowane w całości z materiału post-konsumenckiego (rPET). Pierwszą z nich jest butelka 100ml z zamknięciem typu flip-top, która świetnie spełnia się w roli opakowania dla płynów antybakteryjnych.

Wprowadzenie produktów z rPET to kolejny krok długofalowej strategii firmy, która ma na celu nie tylko redukcję zużycia konwencjonalnego materiału, energii, emisji CO², ale także budowanie świadomości społecznej i przedłużanie obrotu materiałem wtórnym (PET może być przetwarzany do ośmiu razy). Dzięki temu, już za pierwszym podejściem producent otrzymał wysoką ocenę na platformie EcoVadis, odznaczającą jego działalność Srebrnym Certyfikatem i stawiającą w 28 procent najlepiej ocenionych firm w branży przetwórstwa plastiku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty