Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

„Farby graficzne w świecie pełnym marek”

Peter Wülfert rozpoczął swoją prezentację od wskazania czynników wpływających na atrakcyjność opakowania, także w kontekście ich postrzegania przez konsumentów. Opowiedział również o głównych priorytetach stojących przed producentami farb, takimi jak właściwa receptura, proekologiczność i bezpieczeństwo.

© Sun Chemical

Peter Wülfert, Technical Director Sheetfed/OPV Offset Global w firmie Sun Chemical wystąpił jako ekspert z ramienia Niemieckiego Stowarzyszenia Producentów Farb i Maszyn Poligraficznych (VdL) podczas sesji konferencyjnej drupa cube, towarzyszącej targom internetowym virtual.drupa 2021. Jego prezentacja, zatytułowana „Farby graficzne w świecie pełnym marek”, została przygotowana we współpracy z przedstawicielami innych dostawców i dotyczyła wyzwań, jakie towarzyszą właścicielom marek, drukarniom i projektantom opakowań w otaczającym nas świecie. Jej tematami przewodnimi były takie zagadnienia jak: atrakcyjność opakowań (osiągana poprzez wysoką jakość druku czy wprowadzanie efektów specjalnych), ich bezpieczeństwo dla użytkowników oraz proekologiczność.

„Cieszymy się, że wiedza i doświadczenie naszych pracowników są dostrzegane przez organizatorów różnych wydarzeń branżowych, zarówno globalnych jak i krajowych. Tym razem do udziału w projekcie drupa cube został zaproszony niekwestionowany autorytet w dziedzinie farb drukarskich - Peter Wülfert, związany z naszą firmą od kilkudziesięciu lat”- mówi Piotr Góral, kierujący polskim oddziałem Sun Chemical. Jak podkreśla, przedstawiona przez niego prezentacja uwzględniała kluczowe zagadnienia związane z projektowaniem, produkcją, ale też recyklingiem produktów opakowaniowych, bazujących na różnych podłożach i może być punktem wyjścia do dalszych dyskusji nad problematyką produkcji opakowań. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty