Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Luksus papierowych tubek

Materiał FibreForm, opracowany przez firmę BillerudKorsnäs, umożliwia zastąpienie tworzyw sztucznych używanych w produkcji tubek opakowaniowych.

© Aisa, BillerudKorsnäs

Firma BillerudKorsnäs rozpoczęła współpracę z Aisa, dostawcą maszyn przeznaczonych do produkcji elastycznych opakowań, która otwiera nowe, wyjątkowe możliwości w zakresie opakowań w formie tubek wykonanych z papieru. Innowacyjny materiał BillerudKorsnäs FibreForm umożliwił zastąpienie tworzyw sztucznych w elementach tubki bez uszczerbku dla komfortu użytkowania.

FibreForm to unikalny materiał o niskiej zawartości węgla, dzięki któremu tubka zachowuje swój kształt po ściśnięciu, bez śladów, co pozwala wyróżnić to rozwiązanie pośród innych opakowań wykonanych w oparciu o materiały z włókien. FibreForm umożliwia nawet dziesięciokrotnie głębsze tłoczenie niż zwykły papier, dzięki temu pozwala na tworzenie efektów 3D i wyjątkowych wrażeń dotykowych. Tuby wykonane z FibreForm mogą być stosowane w różnych segmentach rynku, np. w produkcji pasty do zębów i kosmetyków. Materiał jest odnawialny, biodegradowalny, formowalny na zimno i wymaga mniej energii przy produkcji niż tworzywa sztuczne. Jedną z największych zalet współpracy pomiędzy firmami BillerudKorsnäs i Aisa jest bezproblemowy proces produkcji - tworzywa sztuczne można zastąpić materiałem FibreForm w maszynach Aisa bez konieczności ich przebudowy.

„FibreForm dodaje luksusowe cechy do i tak już szerokiej gamy tubek, a nasi klienci mogą teraz oferować rozwiązania markom z wyższej półki, które chcą, aby ich opakowania odróżniały się od tych z rynku masowego. Dzięki zastosowaniu FibreForm z Billerudkorsnäs, Aisa jest teraz w stanie zastąpić do 70 procent tworzyw sztucznych w funkcjonalnym elemencie tubki. Wraz ze sleevem wykonanym w 85 procentach z papieru, to hybrydowe rozwiązanie przyczynia się do powstania opakowania, które składa się teraz w ponad 80 procentach z papieru” - podkreśla Joachim Sander, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w firmie Aisa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty