Wyłącznie zielony wybór

Nowa marka firmy Wipak to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania opakowaniowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju.

© Wipak

Firma Wipak wprowadziła na rynek nową markę pod nazwą GreenChoice, która ma wesprzeć jej klientów w osiągnięciu celów w zakresie zrównoważonego rozwoju i neutralności węglowej w produkcji opakowań elastycznych. Portfolio GreenChoice opiera się na 3 kategoriach materiałów: tych nadających się do recyklingu, odnawialnych i pochodzących z recyklingu - wszystko to z naciskiem na maksymalne ograniczenie emisji dwutlenku węgla i wpływu opakowań na środowisko.
Wybór zrównoważonego rozwoju nie jest na tyle łatwy, abyśmy mogli dokonać znaczącego postępu tak szybko, jak tego potrzebujemy. GreenChoice został zaprojektowany tylko w jednym celu: aby tworzenie bardziej ekologicznych opakowań było tak łatwe, jak to tylko możliwe” - podkreśla Hery Henry, dyrektor ds. rozwoju marki i zrównoważonego rozwoju grupy Wipak. Firma dąży do osiągnięcia neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do roku 2025, co spowoduje rozszerzenie portfela zrównoważonych produktów firmy, od produktów nadających się do recyklingu i zawierających recyklat, do w pełni odnawialnych produktów na bazie biosurowców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Moc Prawdziwej Przyjaźni

Przyjaźń to coś czego nie nauczą Cię w szkole, a jeśli sam nie nauczyłeś się czym jest przyjaźń, to niczego się nie nauczyłeś.

 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi bezinteresownie. Przyjaciel to osoba, z którą możemy być szczerzy. Przy nim możemy też myśleć głośno. Jeden lojalny przyjaciel jest warto dziesięciu tysięcy krewnych. Suzanne Degges-White, przewodnicząca Wydziału Doradztwa....

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty