Wyłącznie zielony wybór

Nowa marka firmy Wipak to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania opakowaniowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju.

© Wipak

Firma Wipak wprowadziła na rynek nową markę pod nazwą GreenChoice, która ma wesprzeć jej klientów w osiągnięciu celów w zakresie zrównoważonego rozwoju i neutralności węglowej w produkcji opakowań elastycznych. Portfolio GreenChoice opiera się na 3 kategoriach materiałów: tych nadających się do recyklingu, odnawialnych i pochodzących z recyklingu - wszystko to z naciskiem na maksymalne ograniczenie emisji dwutlenku węgla i wpływu opakowań na środowisko.
Wybór zrównoważonego rozwoju nie jest na tyle łatwy, abyśmy mogli dokonać znaczącego postępu tak szybko, jak tego potrzebujemy. GreenChoice został zaprojektowany tylko w jednym celu: aby tworzenie bardziej ekologicznych opakowań było tak łatwe, jak to tylko możliwe” - podkreśla Hery Henry, dyrektor ds. rozwoju marki i zrównoważonego rozwoju grupy Wipak. Firma dąży do osiągnięcia neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do roku 2025, co spowoduje rozszerzenie portfela zrównoważonych produktów firmy, od produktów nadających się do recyklingu i zawierających recyklat, do w pełni odnawialnych produktów na bazie biosurowców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty