Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wyłącznie zielony wybór

Nowa marka firmy Wipak to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania opakowaniowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju.

© Wipak

Firma Wipak wprowadziła na rynek nową markę pod nazwą GreenChoice, która ma wesprzeć jej klientów w osiągnięciu celów w zakresie zrównoważonego rozwoju i neutralności węglowej w produkcji opakowań elastycznych. Portfolio GreenChoice opiera się na 3 kategoriach materiałów: tych nadających się do recyklingu, odnawialnych i pochodzących z recyklingu - wszystko to z naciskiem na maksymalne ograniczenie emisji dwutlenku węgla i wpływu opakowań na środowisko.
Wybór zrównoważonego rozwoju nie jest na tyle łatwy, abyśmy mogli dokonać znaczącego postępu tak szybko, jak tego potrzebujemy. GreenChoice został zaprojektowany tylko w jednym celu: aby tworzenie bardziej ekologicznych opakowań było tak łatwe, jak to tylko możliwe” - podkreśla Hery Henry, dyrektor ds. rozwoju marki i zrównoważonego rozwoju grupy Wipak. Firma dąży do osiągnięcia neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do roku 2025, co spowoduje rozszerzenie portfela zrównoważonych produktów firmy, od produktów nadających się do recyklingu i zawierających recyklat, do w pełni odnawialnych produktów na bazie biosurowców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty