Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Odświeżona klasyka. Rebranding Pepsi na 125-lecie marki

© PepsiCo Beverages North America

Pepsi z okazji swojego 125-lecia wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Jest to pierwsza od 14 lat aktualizacja kultowego wizerunku marki, który obejmie wszystkie jej elementy składowe, zarówno te fizyczne jak i wirtualne. Nowy design oddaje hołd bogatemu dziedzictwu marki, jednocześnie wykonując duży skok w przyszłość.

Od początku swojego istnienia marka Pepsi prezentowała śmiałe podejście do wyzwań i silny związek z popkulturą. Począwszy od programu Pepsi Challenge, poprzez Super Bowl Halftime Show, aż po stworzenie jednych z najbardziej kultowych reklam wszechczasów z udziałem najbardziej znanych muzyków i aktorów, Pepsi zawsze pchała kulturę do przodu, aby dostarczać fanom jedynych w swoim rodzaju wrażeń pozostając jednocześnie kultową i ponadczasową. Pepsi nieustannie odkrywa siebie poprzez odważne innowacje marketingowe i produktowe wprowadzanie na przestrzeni lat nowych, atrakcyjnych odmian, takich jak Nitro Pepsi, Pepsi x Peeps, Pepsi for SodaStream oraz ulepszony smak Pepsi Zero Sugar, aby zapewnić fanom najlepszy smak w kategorii napojów bez cukru.
Nowy design marki odpowiada na potrzeby bardziej zdigitalizowanego świata. Wyrazisty projekt wprowadza ruch i animację do systemu wizualnego. Dodatkowo, nowy design zwiększa elastyczność w poruszaniu się między przestrzenią fizyczną i cyfrową. Od półek sklepowych po metawersję nowe logo zachowuje swoją spójność i wyrazisty przekaz. Rebranding pozwala na bardziej płynną i kreatywną współpracę z partnerami oraz większą wszechstronność w angażowaniu fanów w miejscach, w których robią zakupy, jedzą, pracują i bawią się.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty