Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Odświeżona klasyka. Rebranding Pepsi na 125-lecie marki

© PepsiCo Beverages North America

Pepsi z okazji swojego 125-lecia wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Jest to pierwsza od 14 lat aktualizacja kultowego wizerunku marki, który obejmie wszystkie jej elementy składowe, zarówno te fizyczne jak i wirtualne. Nowy design oddaje hołd bogatemu dziedzictwu marki, jednocześnie wykonując duży skok w przyszłość.

Od początku swojego istnienia marka Pepsi prezentowała śmiałe podejście do wyzwań i silny związek z popkulturą. Począwszy od programu Pepsi Challenge, poprzez Super Bowl Halftime Show, aż po stworzenie jednych z najbardziej kultowych reklam wszechczasów z udziałem najbardziej znanych muzyków i aktorów, Pepsi zawsze pchała kulturę do przodu, aby dostarczać fanom jedynych w swoim rodzaju wrażeń pozostając jednocześnie kultową i ponadczasową. Pepsi nieustannie odkrywa siebie poprzez odważne innowacje marketingowe i produktowe wprowadzanie na przestrzeni lat nowych, atrakcyjnych odmian, takich jak Nitro Pepsi, Pepsi x Peeps, Pepsi for SodaStream oraz ulepszony smak Pepsi Zero Sugar, aby zapewnić fanom najlepszy smak w kategorii napojów bez cukru.
Nowy design marki odpowiada na potrzeby bardziej zdigitalizowanego świata. Wyrazisty projekt wprowadza ruch i animację do systemu wizualnego. Dodatkowo, nowy design zwiększa elastyczność w poruszaniu się między przestrzenią fizyczną i cyfrową. Od półek sklepowych po metawersję nowe logo zachowuje swoją spójność i wyrazisty przekaz. Rebranding pozwala na bardziej płynną i kreatywną współpracę z partnerami oraz większą wszechstronność w angażowaniu fanów w miejscach, w których robią zakupy, jedzą, pracują i bawią się.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty