Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Modernizacja zakładu w Meksyku

Region, w którym znajduje się fabryka, skupia 40 procent całkowitej produkcji rolnej Meksyku. Znajdują się tam najwięksi w tym kraju producenci pakowanej żywności i napojów.

© Smurfit Kappa

Firma Smurfit Kappa zainwestuje 22 miliony dolarów w modernizację i rozbudowę fabryki tektury falistej w Culiacan, w północno-zachodnim Meksyku. Działania mają na celu zwiększenie wydajności i potencjału zakładu oraz poszerzenie oferty dla lokalnych klientów działających w sektorze produktów świeżych. Projekt modernizacji i rozbudowy fabryki obejmuje instalację nowoczesnych maszyn oraz postawienie nowej hali o powierzchni 11 tysięcy m². Do końca 2021 roku zostanie tam uruchomiona nowa tekturnica i automatyczna wykrawarka rotacyjna (RDC). Fabryka będzie produkować opakowania z tektury falistej z barierą chroniącą przed wilgocią i zapobiegającą kondensacji. Inwestycja pozwoli zakładowi w Culiacan zaspokoić szybko rosnące potrzeby klientów z sektora rolnego i produktów świeżych na zrównoważone rozwiązania opakowaniowe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty