Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Pora na Packaging Innovations!

W programie tegorocznych targów Packaging Innovations każdy znajdzie coś dla siebie. Podczas wydarzenia odbędą się liczne warsztaty i prezentacje, konkursy oraz spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.packaginginnovations.pl.

© Packaging Innovations

Już tylko kilka dni dzieli nas od Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 15 i 16 września 2021 roku w Expo XXI Warszawa. Na zwiedzających czeka ponad 300 wystawców oraz ciekawy program odpowiadający na aktualne trendy, w tym liczne warsztaty i prezentacje, 10 stref tematycznych, konkursy oraz spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta.

 

W tym roku wystawcy zaprezentują ofertę w 10 strefach tematycznych: Packaging, Components, Labelling, Eco, E-commerce, Print Finishing, POS & Displays, Luxpak, Services oraz Machines. Na stoiskach pojawi się wiele nowości rynkowych. Firma Polipack, działając zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, zaprezentuje m.in. opakowania z biotworzyw oraz z materiałów z recyklingu. Wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej konsumentów, firma Novo-Pak przedstawi ofertę opakowań kosmetycznych wykonanych z materiałów biodegradowalnych. Firma Rbeco odwiedzi targi z ekologiczną nowością – Eco Rękawem Sliv wykonanym z papieru i posiadającym strukturę fal, która amortyzuje szkodliwe wstrząsy fal podczas transportu produktów m.in. w słoiczkach i butelkach. Nie zabraknie również maszyn. Opakomat pokaże jak szybko i sprawnie zapakować w karton np. meble, grzejniki czy żaluzje. Wśród wystawców będzie można spotkać nowe firmy, jak i te, które z Packaging Innovations związane są od lat.

 

Potrzeba wiedzy

Nieodłącznym elementem targów są szkolenia w strefie Workshops. Tematy prezentacji dobierane są tak, aby poruszyć najbardziej kluczowe kwestie związane z projektowaniem, promocją i sprzedażą opakowań. W tym roku wśród zaproszonych gości pojawi się m.in. Monika Boczek, specjalizującą się w marketingu strategicznym, projektowym oraz wprowadzaniu nowych marek i produktów na rynek. Temat prezentacji brzmi „Czego nie wiemy o opakowaniu? Perspektywa dojrzałego konsumenta”. Kolejnym pytaniem, na które odpowiedzi udzieli Michał Dębecki - Repro Studio Director w Chespa, będzie pytanie jak zbudować spójność kolorystyczną marek na opakowaniach. Po raz pierwszy prezentację poprowadzi Justyna Długosz, Manager ds. rozwoju i sprzedaży w PolimerPro, która omówi kwestie dotyczące druku fleksograficznego. Z kolei Mikołaj Maśliński, prawnik, prezes zarządu spółki Maśliński Law & Consulting przedstawi temat „Rozszerzona odpowiedzialność producenta w świetle projektowanych przepisów. Czy czeka nas rewolucja na rynku opakowań?”. Szczegółowy harmonogram wydarzenia można znaleźć na stronie www.packaginginnovations.pl/pl/program-towarzyszacy/workshops. Rejestracja na targi odbywa się tutaj - wcześniejsza rejestracja umożliwia otrzymanie bezpłatnego biletu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty