Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wparcie dla Ukrainy

W odpowiedzi na liczne apele organizacji pomocowych grupa uruchomiła program wolontariatu pracowniczego związanego z rosyjską agresją w Ukrainie. Każdemu pracownikowi przysługiwać będzie 8 godzin w miesiącu do przeznaczenia na wolontariat w czasie godzin pracy.

© Żabka

Grupa Żabka wraz z CVC Capital Partners oraz Partners Group przekazała 60 ton żywności o długim terminie ważności, wody oraz niezbędnych środków higienicznych dla ludności cywilnej Kijowa. Specjalny pociąg towarowy z pomocą humanitarną dotarł do mieszkańców miasta 13 marca. To kolejny transport pomocowy zorganizowany przez Żabkę, która łącznie przekazała ponad 300 ton produktów spożywczych i środków higienicznych na przejścia graniczne, do punktów recepcyjnych oraz do Ukrainy m.in. do Kijowa, Sum, Łucka i Dniepru. Pociąg z pomocą humanitarną został zorganizowany we współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy, który koordynuje współpracę z Urzędem Miasta Kijów. „W pełni solidaryzujemy się ze społecznością ukraińską. Wielu obywateli Ukrainy to nasi pracownicy, franczyzobiorcy lub ich współpracownicy, dlatego niezwłocznie zadeklarowaliśmy gotowość do udzielenia niezbędnej pomocy. Podejmujemy działania, które mają na celu zapewnienie wsparcia osobom osobiście dotkniętym przez te wydarzenia” - podkreśla firma w komunikacie. W akcje pomocowe angażują się także franczyzobiorcy Żabki - osoby prowadzące sklepy przy granicy rozdają ciepłe napoje i przekąski, a w pozostałych miastach organizują zbiórki oraz dostarczają towar własnymi autami na granicę. Jednocześnie sieć umożliwia swoim klientom wsparcie finansowe działań humanitarnych Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Polskiego Czerwonego Krzyża w obliczu wojny na Ukrainie. Darowiznę można przekazać za pomocą płatności kartą lub zbliżeniowo. Zebrane w ten sposób datki zostaną podzielone po równo pomiędzy obie organizacje charytatywne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty