Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowojorskie targi opakowań

2019 okazał się być rokiem pełnym sukcesu dla organizatorów targów Luxe Pack. Po sukcesie Luxe Pack w Los Angeles w lutym i Luxe Pack w Szanghaju w kwietniu, rekordowa, 17. edycja Luxe Pack w Nowym Jorku stanowiła prawdziwy klejnot w koronie dla wszystkich związanych z szeroko rozumianą branżą opakowań. Targi poświęcone opakowaniom kreatywnym i luksusowym odbyły się już po raz siedemnasty w maju w Nowym Jorku. Wybór nowej lokalizacji, którą po raz pierwszy było Jacob K. Javits Center, okazał się zwycięskim ruchem. W murach nowego centrum targowego powitano 3744 uczestników (wzrost o 4% w porównaniu z frekwencją w 2018 r.). Wszyscy z entuzjazmem spotkali się z przedstawicielami ponad 200 wystawiających się firm, które specjalizują się w opakowaniach premium dla wszystkich sektorów luksusowych. Obecność wielu doświadczonych wystawców i 48 nowych zaowocowała imponującą różnorodnością produktów opakowaniowych i rozwiązań, które przekroczyły wszystkie oczekiwania.

W tym roku w centrum uwagi znalazły się zrównoważone opakowania, wiele osób wyrażalo zainteresowanie zmianami związanymi z projektami z zakresu CSR. Jednym z wydarzeń towarzyszących konferencji były prelekcje. Mówcy z Google, Belvedere Vodka, Estee Lauder, Cannuka przyciągnęli duże tłumy na teren seminarium. Nowością w 2019 roku były również Tech Talks. Grupa ekspertów ds. opakowań wskazała obszary postępu technologicznego w branży, który ma zapewnić przewagę nad konkurencją. Eksperci ci zaprezentowali najnowsze rozwiązania w zakresie ochrony marki, inteligentnych opakowań i rozwiązań cyfrowych. Dzięki sukcesowi Tech Talks powrócą w 2020 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty