Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowy CEO w firmie Sappi

 

Nowy CEO firmy Sappi - Marco Eikelenboom będzie głównym gościem wydarzenia pod nazwą Blue Couch.

© Sappi

Firma Sappi, jeden z liderów w produkcji drzewnej masy celulozowej, papierów graficznych, opakowaniowych i specjalnych oraz biomateriałów, mianowała nowego dyrektora generalnego Sappi Europe. Został nim dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży papierów graficznych - Marco Eikelenboom. Zastąpił on Berry’ego Wiersuma weterana branży w Europie, który z końcem marca 2021 roku po czterdziestu latach pracy przeszedł na emeryturę. Komentując rozpoczęcie przez Marco swojej podróży jako CEO Sappi Europe, Steve Binnie, Dyrektor Generalny Sappi Limited powiedział: „Z niecierpliwością czekam na rozwój Sappi Europe dzięki zapałowi i wizji Marco. Jest on doświadczonym liderem, który był integralną częścią rozwoju i realizacji strategii firmy Sappi oraz inwestycji i decyzji, które podjęliśmy w Europie, aby zapewnić sobie utrzymanie pozycji lidera w branży papierów graficznych. Jestem przekonany, że pod rządami Marco przywództwo firma w pełni wykorzysta ekscytujące możliwości, jakie stoją przed przemysłem celulozowo-papierniczym w Europie i na rynkach eksportowych”.

Pod kierownictwem nowego dyrektora generalnego, firma Sappi Europe organizuje serię wirtualnych spotkań Blue Couch, która rozpocznie się w środę 26 maja o godzinie 10:00. Blue Couch odbywa się już po raz czwarty i ma na celu promowanie wymiany B2B, spojrzenie za kulisy działalności grupy i w przyszłość przemysłu papierniczego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty