Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wyposażenie za 20 milionów

Nowa inwestycja zapewni zwiększoną wydajność zakładów, co umożliwi producentowi zaspokojenie różnorodnych potrzeb klientów oraz dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań opakowaniowych.

© Smurfit Kappa

Firma Smurfit Kappa zainwestuje 20 milionów euro w cztery zakłady zlokalizowane w Czechach i na Słowacji, co znacznie zwiększy tamtejsze możliwości produkcyjne oraz ułatwi prowadzenie biznesu i rozwój działalności w Europie Wschodniej. Inwestycja składa się z czterech dużych projektów - trzy z nich będą realizowane w Czechach, w zakładach Smurfit Kappa w Žebráku, Žimrovicach i Ołomuńcu, a jeden na Słowacji w Smurfit Kappa Štúrovo. Wszystkie cztery projekty mają zostać zakończone w tym roku. W ramach działań zainstalowane zostaną nowe maszyny, które mają zwiększyć moce produkcyjne o ponad 100 milionów opakowań standardowych i z nadrukiem offsetowym rocznie. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, nowe urządzenia nie tylko umożliwią zakładom sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na zrównoważone opakowania papierowe, ale też pozwolą na konsekwentne dostarczanie na rynek wysokiej jakości rozwiązań opakowaniowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty