Kalendarium

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

14-16.03.2023 · InPrint, CCE International, ICE Europe , Monachium

18-20.04.2023 · Warsaw Pack, Nadarzyn

25-27.04.2023 · Logimat, Stuttgart

04-10.05.2023 · interpack, Düsseldorf

UPM Raflatac przejmuje AMC

„Cieszymy się, że AMC może się nadal rozwijać w ramach firmy UPM Raflatac. Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu naszej wiedzy i możliwości z doświadczeniem firmy UPM Raflatac, będziemy mogli zapewnić jeszcze więcej korzyści naszym klientom i pomyślną przyszłość dla naszych pracowników” - dodają Wolfgang Leichner i Thomas Schwerdtfeger, członkowie zarządu firmy AMC.

© UPM Raflatac

Firma UPM Raflatac podpisała umowę ws. przejęcia niemieckiej spółki AMC (Advanced Methods of Coating). Przejęcie to pozwoli przyspieszyć rozwój i rozszerzyć ofertę produktów firmy UPM Raflatac. Obie strony uzgodniły, że nie ujawnią ceny zakupu ani innych szczegółów dotyczących transakcji. Transakcja ma zostać sfinalizowana najpóźniej w trzecim kwartale 2022 roku. Warunkiem zamknięcia transakcji jest uzyskanie zgód organów regulacyjnych. Poprzez przejęcie firmy AMC, UPM kontynuuje swoją strategię wzrostu na rynku specjalistycznych materiałów opakowaniowych, jednym z trzech głównych obszarów rozwoju. Firma AMC, założona w 1996 roku, której historia rozpoczęła się w 1959 roku, posiada dwa zakłady produkcyjne w Kaltenkirchen i Hagenow w północnych Niemczech. Oferta firmy obejmuje powlekanie foliowych materiałów wrażliwych na nacisk, materiały Viscom/Graphics oferowane pod marką Intercoat oraz usuwalne materiały samoprzylepne dostępne pod markami Global Notes i Print Inform. Firma zatrudnia ponad 300 osób, a jej sprzedaż za ostatni rok finansowy wyniosła 110 milionów euro. „Przejęcie wzmocni naszą pozycję na rynku Europy Środkowej i pozwoli poszerzyć naszą ofertę o nowe linie materiałów samoprzylepnych. Możliwości i portfolio firmy AMC doskonale uzupełniają ofertę UPM Raflatac. Ich połączenie z naszym łańcuchem dostaw oraz siecią sprzedaży i dystrybucji umożliwi obu firmom dalszy rozwój. Nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli zaoferować naszym obecnym i nowym klientom bogatszą ofertę produktów” - podkreśla Antti Jääskeläinen, wiceprezes wykonawczy firmy UPM Raflatac.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty