Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Canon nabywa Edale

Firma Edale dostarcza części do urządzeń LabelStream 4000 firmy Canon od 2018 roku.

© Canon

Firma Canon przejęła Edale, producenta maszyn drukujących i rozwiązań przeznaczonych do obróbki etykiet i opakowań. Przejęcie ma wzmocnić działalność firmy na rynku etykiet i opakowań oraz stworzyć nowe możliwości rozwoju. Jak podkreśla firma Canon, poprzez nabycie Edale producent „intensyfikuje swoją długoterminową strategię dostarczania gotowych rozwiązań dla sektora etykiet i opakowań”. Przejęcie to umożliwi firmie Canon Production Printing dalszy rozwój linii produktów LabelStream 4000, a także zapewni wiedzę i technologiczne know-how dla przyszłych produktów. Firma Edale z siedzibą w Wielkiej Brytanii opracowuje i produkuje maszyny drukujące i przetwórcze dla branży etykiet i opakowań, w tym maszyny cyfrowe, fleksograficzne, wklęsłodrukowe i hybrydowe, linie produkcyjne przeznaczone do produkcji opakowań kartonowych i etykiet, sztance płaskie oraz urządzenia do obróbki końcowej. Edale będzie nadal funkcjonować pod swoją nazwą i pozostanie niezależnie zarządzaną firmą, koncentrującą się na segmentach etykiet, kartonów składanych i opakowań giętkich. Grahame Barker, dotychczasowy prezes firmy Edale, przejdzie na emeryturę, a firmą będzie kierował dotychczasowy zespół zarządzający Edale pod kierownictwem dyrektora zarządzającego Jamesa Boughtona, który będzie podlegał działowi druku produkcyjnego firmy Canon pod kierownictwem Waltera Vogelsbergera, wiceprezesa ds. cyfrowego druku opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty