Trendy

The Better with Less. Wyzwanie od Metsä Board

Trzecia edycja konkursu The Better with Less – Design Challenge 2022-2023 organizowanego przez Metsä Board została rozstrzygnięta w ostatnim dniu lutego. W sumie w konkursie wzięło udział 124 uczestników z 27 krajów, a poziom prac był tak wysoki, że ostatecznie jury przyznało dwa I miejsca.

 

więcej »

WorldStar Awards. Rekordowa ilość zapisów

World Packaging Organisation (WPO), organizator międzynarodowego konkursu opakowań WorldStar Awards ogłosił dane dotyczące tegorocznych zgłoszeń.

więcej »

Walka o mięsne określenia. Zakaz również w Polsce?

Polscy przedstawiciele branży mięsnej odpowiadają na wprowadzone we Francji rozporządzenie dotyczące nazewnictwa produktów pochodzenia roślinnego.

więcej »

Hotel dla owadów

Golf Coat Oy wprowadził na rynek nowe opakowanie piłek golfowych, które po opróżnieniu można wykorzystać jako hotel dla owadów. Innowacyjne opakowanie zostało opracowane podczas warsztatów współtworzenia zorganizowanych przez Metsä Board.

więcej »

Produkty z paszportem

W październiku tego roku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej w opakowaniach objętych technologią blockchain, która pozwali na śledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Dzięki temu klienci uzyskają szczegółowe informacje o produkcie, takie jak ich odmiana, miejsce uprawy czy data zbioru.

więcej »

Historyczna przemiana

Absolut Vodka zmienia design swojej kultowej butelki. Zmiana jest jednym z największych działań wizerunkowych od momentu wprowadzenia produktu na rynek w 1979 roku. Jak podkreśla firma, nowy wygląd opakowania jest hołdem dla wiarygodności, dziedzictwa i autentyczności marki Absolut i ma na celu zharmonizowanie i unowocześnienie wyglądu ikonicznej butelki z przezroczystego szkła.

więcej »

Burgery w papierze

Firma McDonalds testuje nowe opakowania swoich produktów w 30 restauracjach w Niemczech. Fastfoodowy koncern zmienia opakowania kartonowe na cienki papier pakowy do owijania. Według firmy pozwoli to zaoszczędzić około 70 procent materiału opakowaniowego. Testy nowych opakowań potrwają do końca września.

więcej »

Kubek na kawę, kawa za kubek

Sieć kawiarni Starbucks wprowadzi unikalny system kaucyjny dla sprzedaży kubków wielokrotnego użytku. Przedsięwzięcie obejmie 3840 sklepów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a jego głównym celem jest ograniczenie zużycia jednorazowych opakowań i zmniejszenie ilości produkowanych odpadów.

więcej »

Cyfrowa historia opakowań

Studio Graficzne Dario Frattaruolo zostało zwycięzcą konkursu SoloBirra 2021 w kategorii Best Packaging za kreację opakowania piwa Chakra Booster. Opakowanie, wyprodukowane przez Packly dla włoskiego browaru Badalà, zostało wzbogacone o innowacyjne, cyfrowe roziwązania, które powstały we współpracy z firmą Scodix wykorzystującą technologię Scodix Ultra.

więcej »

Vogue ekologicznie

Stora Enso i Vogue Scandinavia zawarły strategiczne partnerstwo w celu zastąpienia tworzyw sztucznych w opakowaniach czasopism. W ramach współpracy, Stora Enso zapewni Vogue Scandinavia wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju i projektowania opakowań. Koncepcja odnawialnego, neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla eko-opakowania będzie dostępna dla pierwszego numeru Vogue Scandinavia, który ukaże się w sierpniu tego roku.

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty