Butelka ze skał Jury

Nowy design butelki wody ma przede wszystkim podkreślić pochodzenie produktu.

© Hortex

Firma Jurajska, część Grupy Hortex, zmieniła wizerunek marki. Celem tego działania było stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wyglądu butelek wody i podkreślenie jej unikalnego pochodzenia z Jury Krakowsko-Częstochowskiej.

Bazując na rodowodzie Jurajskiej, zastosowano zupełnie nowe podejście do kształtu butelki, brandingu oraz etykiety. Nowe logo ewoluowało do bardziej nowoczesnego, a typografia jest prostsza i silniejsza. Zmianie uległa także cała etykieta z wyraźnie zaakcentowanym amonitem, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Etykieta przypomina krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami. Na butelce zastosowano też żłobienia, co sprawiło, że butelka uzyskała oryginalny wygląd i efekt 3D. Jurajska dostępna jest w butelkach typu PET i butelkach szklanych w wielu wariantach pojemnościowych i wersjach: niegazowanej, lekko gazowanej oraz gazowanej. Redesign obejmuje także całą linię wód smakowych Jurajska z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5 l oraz 1,5 l. Zmianą wizerunku, nowym brandingiem i pozycjonowaniem zajęła się firma Brand Consulting Touchideas. 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty