Butelka ze skał Jury

Nowy design butelki wody ma przede wszystkim podkreślić pochodzenie produktu.

© Hortex

Firma Jurajska, część Grupy Hortex, zmieniła wizerunek marki. Celem tego działania było stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wyglądu butelek wody i podkreślenie jej unikalnego pochodzenia z Jury Krakowsko-Częstochowskiej.

Bazując na rodowodzie Jurajskiej, zastosowano zupełnie nowe podejście do kształtu butelki, brandingu oraz etykiety. Nowe logo ewoluowało do bardziej nowoczesnego, a typografia jest prostsza i silniejsza. Zmianie uległa także cała etykieta z wyraźnie zaakcentowanym amonitem, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Etykieta przypomina krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami. Na butelce zastosowano też żłobienia, co sprawiło, że butelka uzyskała oryginalny wygląd i efekt 3D. Jurajska dostępna jest w butelkach typu PET i butelkach szklanych w wielu wariantach pojemnościowych i wersjach: niegazowanej, lekko gazowanej oraz gazowanej. Redesign obejmuje także całą linię wód smakowych Jurajska z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5 l oraz 1,5 l. Zmianą wizerunku, nowym brandingiem i pozycjonowaniem zajęła się firma Brand Consulting Touchideas. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Jak ugasić pragnienie…?

… a szczególnie pragnienie by na przykład zjeść całe niebo lub wypić wszystkie gwiazdy na niebie...?

 

Pragnienie sprawia, że wysychamy od środka, w dosłownym jak i w przenośnym tego słowa znaczeniu. Sam fakt, że masz jakieś marzenia lub pragnienia oznacza, że masz też odpowiednie zdolności do ich zrealizowania. Tak długo kiedy pragnienie jest o dobrej intencji i wiemy, czego pragniemy, nasze dążenia nabierają siły...

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty