Butelka ze skał Jury

Nowy design butelki wody ma przede wszystkim podkreślić pochodzenie produktu.

© Hortex

Firma Jurajska, część Grupy Hortex, zmieniła wizerunek marki. Celem tego działania było stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wyglądu butelek wody i podkreślenie jej unikalnego pochodzenia z Jury Krakowsko-Częstochowskiej.

Bazując na rodowodzie Jurajskiej, zastosowano zupełnie nowe podejście do kształtu butelki, brandingu oraz etykiety. Nowe logo ewoluowało do bardziej nowoczesnego, a typografia jest prostsza i silniejsza. Zmianie uległa także cała etykieta z wyraźnie zaakcentowanym amonitem, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Etykieta przypomina krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami. Na butelce zastosowano też żłobienia, co sprawiło, że butelka uzyskała oryginalny wygląd i efekt 3D. Jurajska dostępna jest w butelkach typu PET i butelkach szklanych w wielu wariantach pojemnościowych i wersjach: niegazowanej, lekko gazowanej oraz gazowanej. Redesign obejmuje także całą linię wód smakowych Jurajska z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5 l oraz 1,5 l. Zmianą wizerunku, nowym brandingiem i pozycjonowaniem zajęła się firma Brand Consulting Touchideas. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty