Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Heineken z nowym eko-opakowaniem

Heineken planuje wprowadzenie wykonanej w 100 procentach bez użycia tworzyw sztucznych nakładki z kartonu, która pozwoli na wyeliminowanie wykorzystania materiałów polimerowych z półek supermarketów do końca 2021 roku. Nowe opakowanie, będące częścią inwestycji o wartości 22 milionów funtów, pozwoli na zminimalizowanie zużycia materiałów i zmniejszenie ilości odpadów. Nakładka wykonana z tektury pozyskanej w sposób zrównoważony nadaje się w 100 procentach do recyklingu i kompostowania. Co ważne, konstrukcja jest wytrzymała i zapewnia wygodę przy przenoszeniu piwa. Nakładka zastąpi typowe pierścienie z tworzywa wykorzystywane do tej pory przez koncern. Dzięki jej wdrożeniu możliwe będzie wyeliminowanie ponad 517 ton tworzywa sztucznego rocznie – w przeliczeniu to ponad 94 miliony jednorazówek rocznie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wystrajkowani…

UPM i związki zawodowe ostatecznie douzgodniły układy zbiorowe dla poszczególnych przedsiębiorstw, a dokładnie dla pięciu spółek UPM. Strajk w fińskich fabrykach ostatecznie uznano za zakończony, a pracownicy wrócili do pracy. Obejmujący UPM Pulp, UPM Communication Papers, UPM Specialty Papers, UPM Raflatac i UPM Biofuels strajk związków zawodowych rozpoczął się 1 stycznia 2022 roku i trwał prawie cztery miesiące. Początkowo strajkowało około 2100 związkowców, ale wyrok sądu nakazał około 200 z nich wykonywanie zadań....

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty