Z juty i bawełny

Od rozpoczęcia programu CARES, historycznie poświęconego zrównoważonemu pozyskiwaniu i etycznemu podejściu do prowadzenia działalności gospodarczej, Cosfibel kontynuuje rozwój swojej polityki CSR. W tym kontekście Grupa kieruje się globalnym podejściem do ekoprojektu w swoich działaniach, a niektóre inicjatywy zostały przedstawione na Edition Spéciale przez Luxe Pack. W Cosfibel pojęcie CSR jest podstawową wartością, która od dawna stanowi DNA grupy. Główne projekty obejmują audyty fabryk partnerskich pod względem zużycia energii, zarządzania ściekami oraz odzyskiwania i waloryzacji odpadów produkcyjnych. Ponadto ekoprojekt odgrywa kluczową rolę dla projektantów. Eskperci marki są świadomi tego, co stanowi zagrożenie, jeśli chodzi o inicjatywy środowiskowe, dlatego też Cosfibel stosuje coraz bardziej ustrukturyzowane podejście w swoich badaniach. W bazie danych gromadzone są wszystkie informacje i inicjatywy zebrane przez ekosystem grupy na temat wpływu produktów na środowisko w trakcie ich cyklu życia. Firma wprowadza innowacje w podejściu do zrównoważonego rozwoju w kilku obszarach, w tym pozyskiwaniu surowców, metodach produkcji (oprzyrządowanie, zarządzanie energią) i możliwości recyklingu. Jeśli chodzi o materiały, firma Cosfibel od dawna wykorzystwała tekturę, papier, drewno, a nawet cynę, znaną z niskiego zużycia węgla. Jeśli chodzi o akcesoria i promocyjne przedmioty, firma stawia na jutę i bawełnę z recyklingu, jednocześnie poszukuje alternatyw dla tworzyw sztucznych i przygląda się strumieniom odpadów tkanin w Chinach czy w Tunezji. Podejmowane są inwestycje w celu stworzenia produktów, które oferują kompromis między estetyką, kosztem i funkcjonalnością. Ciągłe poszukiwanie źródeł ekologicznych materiałów i nowe potencjalne zastosowania pozwalają stale poszerzać wiedzę ekspercką. Otwarte podejście i międzynarodowa sieć dają Cosibel prawdziwą przewagę w tym zakresie. Cosfibel skorzystał z okazji podczas Edition Spéciale firmy Luxe Pack, aby zaprezentować wybrane produkty, które demonstrują podejście do ekoprojektu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty