Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Z juty i bawełny

Od rozpoczęcia programu CARES, historycznie poświęconego zrównoważonemu pozyskiwaniu i etycznemu podejściu do prowadzenia działalności gospodarczej, Cosfibel kontynuuje rozwój swojej polityki CSR. W tym kontekście Grupa kieruje się globalnym podejściem do ekoprojektu w swoich działaniach, a niektóre inicjatywy zostały przedstawione na Edition Spéciale przez Luxe Pack. W Cosfibel pojęcie CSR jest podstawową wartością, która od dawna stanowi DNA grupy. Główne projekty obejmują audyty fabryk partnerskich pod względem zużycia energii, zarządzania ściekami oraz odzyskiwania i waloryzacji odpadów produkcyjnych. Ponadto ekoprojekt odgrywa kluczową rolę dla projektantów. Eskperci marki są świadomi tego, co stanowi zagrożenie, jeśli chodzi o inicjatywy środowiskowe, dlatego też Cosfibel stosuje coraz bardziej ustrukturyzowane podejście w swoich badaniach. W bazie danych gromadzone są wszystkie informacje i inicjatywy zebrane przez ekosystem grupy na temat wpływu produktów na środowisko w trakcie ich cyklu życia. Firma wprowadza innowacje w podejściu do zrównoważonego rozwoju w kilku obszarach, w tym pozyskiwaniu surowców, metodach produkcji (oprzyrządowanie, zarządzanie energią) i możliwości recyklingu. Jeśli chodzi o materiały, firma Cosfibel od dawna wykorzystwała tekturę, papier, drewno, a nawet cynę, znaną z niskiego zużycia węgla. Jeśli chodzi o akcesoria i promocyjne przedmioty, firma stawia na jutę i bawełnę z recyklingu, jednocześnie poszukuje alternatyw dla tworzyw sztucznych i przygląda się strumieniom odpadów tkanin w Chinach czy w Tunezji. Podejmowane są inwestycje w celu stworzenia produktów, które oferują kompromis między estetyką, kosztem i funkcjonalnością. Ciągłe poszukiwanie źródeł ekologicznych materiałów i nowe potencjalne zastosowania pozwalają stale poszerzać wiedzę ekspercką. Otwarte podejście i międzynarodowa sieć dają Cosibel prawdziwą przewagę w tym zakresie. Cosfibel skorzystał z okazji podczas Edition Spéciale firmy Luxe Pack, aby zaprezentować wybrane produkty, które demonstrują podejście do ekoprojektu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty