Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Metpack wraca do gry

Rejestracja na międzynarodowe targi opakowań metalowych Metpack odbywa się na stronie www.metpack.de.

 

© Messe Essen

Targi Metpack, jedno z najważniejszych wydarzeń w branży dla producentów opakowań metalowych, początkowo miały odbyć się w 2020 roku, jednak z powodu pandemii musiały zostać odwołane. Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, wydarzenie odbędzie się w dniach od 2 do 6 maja 2023 roku w Messe Essen. Wiele międzynarodowych firm zgłosiło już swój udział w targach. Na zwiedzających czekają liczne atrakcje oraz najnowsze produkty i innowacje dotyczące wszystkich aspektów pakowania od maszyn i urządzeń, po rozwiązania opakowaniowe, a także systemy do napełniania i zgrzewania opakowań metalowych.

„Rezygnacja z targów Metpack w 2020 roku była słusznym wyborem. Teraz bardziej niż kiedykolwiek branża potrzebuje wysokiej jakości platformy do prezentowania innowacji. W 2023 roku, po sześciu długich latach bez targów, przedstawiciele przemysłu opakowań metalowych w końcu spotka się ponownie” - podkreśla Wolfgang Niemsch, przewodniczący komitetu Metpack. Targi te, które odbywają się co trzy lata razem z targami interpack, po raz ostatni odbyły się w 2017 roku. Swoje produkty zaprezentowało wtedy około 300 wystawców z 27 krajów.

Oprócz oferty prezentowanej przez wystawców, Metpack oferuje obszerny program dotyczący aktualnych trendów i rozwoju w branży opakowań metalowych. Z kolei poprzez wręczenie nagrody Metpack Innovation Award, Messe Essen uhonoruje szczególnie innowacyjne produkty i rozwiązania, które wyznaczają nowe standardy w zakresie jakości i wydajności. Ponadto na konferencjach przedstawiciele świata nauki i przemysłu będą również dyskutować o trendach przyszłości. Na gości targowych czekają również takie atrakcje jak wystawa zabytkowych maszyn pakujących.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty