Kalendarium

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

14-16.03.2023 · InPrint, CCE International, ICE Europe , Monachium

18-20.04.2023 · Warsaw Pack, Nadarzyn

25-27.04.2023 · Logimat, Stuttgart

04-10.05.2023 · interpack, Düsseldorf

Szybciej o dekadę

Dołączając do dwóch cennych cennych sieci globalnych, UPM chce odgrywać rolę aktywną w napędzaniu zmian i współpracować z partnerami naukowymi i inne, aby osiągnąć korzyści pozytywny wpływ na klimat i ludzi.

© UPM

Firma UPM dołączyła do Deklaracji Klimatycznej (The Climate Pledge), międzysektorowego stowarzyszenia firm o globalnym zasięgu, której celem jest działanie na rzecz neutralności klimatycznej oraz ograniczenie zużycia paliw kopalnianych i emisji gazów cieplarnianych. Firmy, będące częścią stowarzyszenia, zobowiązane są realizacji celów porozumienia paryskiego z dużym wyprzedzeniem. Jako sygnatariusz Deklaracji Klimatycznej, firma zobowiązuje się do regularnych pomiarów i raportowania emisji gazów cieplarnianych, wdrożenia strategii dekarbonizacji zgodnej z Porozumieniem Paryskim, stosowania energii odnawialnej, ograniczenia zużycia surowców oraz neutralizacji wszelkich pozostałych źródeł emisji dwutlenku węgla w celu osiągnięcia zerowej rocznej emisji dwutlenku węgla do 2040 roku, czyli dekadę przed terminem zapisanym w Porozumieniu Paryskim.

Podpisanie tego zobowiązania jest kolejnym krokiem strategii UPM dotyczącej działań w zakresie złagodzenia zmian klimatycznych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty